بانک و بیمه

بیش از ۷۴۰ میلیارد تومان شمش خریداری شد| فردا حراج سکه برگزار می‌شود

به گزارش افق میهن، پنجاه و نهمین حراج شمش طلا امروز سه شنبه ۳ مهرماه در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران برگزار شد. در مزایده خرده فروشی این تالار طلا در مجموع ۱۶۲ کیلوگرم شمش طلا استاندارد با محتوای ۹۹۵ در هرمیل عرضه شد و ۱۳۷ کیلوگرم شمش طلا با قیمت متوسط ​​توسط متقاضیان خرید و فروش شد. هر شمش طلا پنج میلیارد و ۴۰۳ میلیون تومان.

حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران به دو صورت حراج کوچک و حراج عمده برگزار می شود. خریداران می توانند حداقل یک و حداکثر پنج عدد شمش طلا به وزن یک کیلوگرم را در حراج کوچک خریداری کنند. سقف خرید خرده فروشی در هر هفته تقویم تنها پنج عدد شمش طلای استاندارد می باشد، ضمنا خریدار مجاز است حداقل یک و حداکثر چهار بسته شمش طلای استاندارد را در حراج عمده خریداری کند. هر بسته شمش طلای استاندارد در مرکز مبادلات ارزی و طلای ایران شامل پنج عدد شمش یک کیلویی با ظرافت ۹۹۵/۱۰۰۰ و محدودیت خرید عمده تنها ۲۰ عدد شمش طلای استاندارد در هفته تقویم می باشد.

تحویل ۱۱ تن شمش طلا

بر این اساس، از اولین حراج شمش طلا مرکز مبادلات در ۶ اسفند دی از ماه ۱۴۰۲ تاکنون در مجموع ۱۱ هزار شمش طلای ۱۵ کیلوگرمی (۱۱ تن) در ۵۹ حراج شمش معامله شد که بیش از ۴۹.۷ میلیارد تومان ارز حاصل از صادرات را به اقتصاد کشور بازگرداند.

بیست و سومین جلسه حراج سکه فردا برگزار می شود

باید گفت؛ فردا چهارشنبه ۴ مهرماه، بیست و سومین حراج سکه طلا در مرکز مبادلات ارزی ایران برگزار می شود و متقاضیان شرکت در این حراج تا ساعت ۲۳ امشب فرصت دارند وجوه خود را واریز و سفارش خود را ثبت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا