اخبار بورس

بیش از ۸۰ درصد خودرو‌ها را به فروش رساندیم/ انجام مزایده‌های سازمان تملیکی در بستر الکترونیکی و شفاف

مدیر کل فروش اموال منقول سازمان تملیکی گفت:

مدیر کل فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش املاک گفت: بیش از ۸۰ درصد خودروها را فروخته ایم. کلیه مزایده های سازمان املاک و مستغلات به صورت الکترونیکی و در محیطی کاملا شفاف، قابل نظارت و رهگیری مدیریت می شود.

اردشیر رستمی، مدیر کل فروش اموال منقول سازمان جمع آوری و فروش املاک در گفتگو با ایران تحلیل، توضیح داد: دو نوع کالا به سازمان املاک می آید. این یک نوع کالای قاچاق است که توسط واحدهای کارآگاه کشف و به انبارهای سازمان املاک و مستغلات ختم می شود. پرونده در محاکم قضایی و شبه قضایی مورد رسیدگی و تجدیدنظرخواهی قرار می گیرد.

وی افزود: پس از تایید کالا به سازمان تملک املاک ارسال می شود. برای اجرای قانون، سازمان باید تاییدیه های بهداشتی لازم را برای یک محصول اخذ کند. به این معنی که وقتی محصولی از طرف دولت به نفع سازمان رای داده می شود، سازمان باید تاییدیه های ایمنی، قرنطینه و فنی محصول را دریافت کند. زیرا کالا باید در دسترس مردم باشد. ما باید محصولی را به مردم ارائه دهیم که سلامت محور باشد و مردم بتوانند با خیال راحت از آن استفاده کنند.

مدیر کل فروش اموال منقول سازمان تملیکی ادامه داد: زمانی که گاهی فروش داخلی کالاهایی مانند پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی و آشامیدنی که مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست، مجاز نباشد، اقدام به فروش می کنیم. به شرط صادرات.» این بدان معناست که شرکت کنندگان با ضمانت نامه مطمئن باید محصول را پس از خرید از کشور خارج کنند.

رستمی در خصوص فروش خودرو از سوی سازمان مدیریت املاک نیز گفت: خودروهای ما بدون نیاز به مجوز ورود طبق بند قانونی پس از تایید سازمان استاندارد و محیط زیست به فروش رسید و بیش از ۸۰ دستگاه داریم. ٪ کسانی که ماشین می فروشند. کلیه مزایده های سازمان املاک و مستغلات به صورت الکترونیکی و در محیطی کاملا شفاف، قابل نظارت و رهگیری مدیریت می شود.

وی تاکید کرد: برای ما مهم این است که کالا به دست مصرف کننده واقعی برسد. مردم در حراجی ها شرکت می کنند، اقلام را مشاهده می کنند، پیشنهاد می دهند و برنده می شوند. ما کسی را به عنوان دلال نمی شناسیم. این افراد حراج دارانی هستند که دارای منابع مالی و توانایی قانونی برای شرکت در مزایده هستند.

مدیر کل فروش اموال منقول سازمان تملک کننده گفت: به منظور مشاهده مشارکت مردم در مزایده، فروش در بخشی از مزایده های سازمان به صورت خرده فروشی اینترنتی انجام می شود. یعنی همان حراج خرده فروشی آنلاین. این حراج به مردم این امکان را می دهد که کالاهای پیشنهادی را با قیمت مناسب در محیطی شفاف مشاهده کنند. گروه کالاهای تحویلی شامل لوازم خانگی می باشد. گاهی اوقات افراد می توانند لوازم خانگی مورد نیاز خود از جمله ماشین لباسشویی، یخچال، جاروبرقی و … را خریداری کنند. با این حراج اقدام به فروش خرده فروشی کنید.

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا