بانک و بیمه

بیش از ۹۰ درصد کارتخوان‌های به‌پرداخت ملت کارآمد هستند

بر اساس گزارش بازار مربوط به روابط عمومی شرکت بپردخت ملت، این شرکت نیز با داشتن سهم ۴۴.۹۹ درصدی در تعداد تراکنش های تلفن همراه و سهم ۳۸.۷۷ درصدی در تعداد، بالاترین جایگاه بازار را در این دو شاخص به دست آورد. از تراکنش‌های اینترنتی که در خرداد ماه سال جاری انجام شده، آن را متعلق به خود کرده است.

بر اساس یکصد و هشتادمین گزارش اقتصادی شاپرک (شبکه پرداخت های الکترونیکی کارت)، یکی از بهترین ویژگی های پرداخت ملت در خرداد، کمترین تعداد «کارتخوان های کم تراکنش و بدون تراکنش» در بین کل کارتخوان های فعال این شرکت است. . این فقط ۹.۷۸٪ است و نسبت به اردیبهشت ماه ۲.۵۶٪ کاهش (بهبود) داشته است.

به عبارت دیگر ۹۰.۲۲ درصد از دستگاه های کارتخوان شرکت پرداخت ملت کارآمد هستند، در حالی که تعداد کارتخوان های کم تراکنش و بدون تراکنش در هیچ یک از شرکت های پرداخت کمتر از ۱۰ درصد نیست.

در عین حال، شرکت پرداخت ملت بیشترین حجم از این نوع تراکنش ها را پردازش کرده و ۲۵.۴۴ درصد از سهم بازار را در معاملات پرداخت قبوض و خرید شارژ در ماه گذشته به خود اختصاص داده است. همچنین سهم پرداختی ها در تعداد معاملات خرید نیز در آخرین ماه خرداد نسبت به ماه قبل افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، سهم ملت از هر سه «ابزار پذیرش فعال سیستمی» شامل کارتخوان‌های وفاداری، اینترنت و پذیرش موبایلی نیز افزایش یافته است که بیشترین افزایش را در بین شرکت‌های پرداخت الکترونیک از نظر تعداد ابزارهای پذیرش موبایلی به خود اختصاص داده است. با رشد ۰.۳۵ درصدی (PSP) توسط این شرکت به ثبت رسید.

باید بگویم؛ پرداخت ملت بیشترین سهم از تراکنش های کارت خوان وفاداری را در اکثر استان های کشور دارد و در اکثر استان ها با تفاوت با سایر شرکت ها از این گونه تراکنش ها پشتیبانی می کند. این شرکت همچنین دارای شاخص اثربخشی بیش از یک در تمامی ۳۱ استان کشور در حوزه کارتخوان های مشتری فعال سیستمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا