بانک و بیمه

بیش از ۹۵۰۰ سکه طلا به فروش رفت

به گزارش افق میهن امروز (هفتم) آبان بیست و هفتمین جلسه حراج سکه در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران برگزار شد و در نهایت ۹ هزار و ۵۷۳ قطعه سکه طلا به متقاضیان اختصاص یافت.

به گزارش مرکز مبادلات ایران، در این حراج از مجموع ۴ هزار و ۷۴۶ قطعه ربع سکه ثبت شده، ۴ هزار و ۱۶۲ قطعه با میانگین قیمت ۱۶ میلیون و ۴۵۱ هزار تومان به متقاضیان اختصاص یافت.

همچنین از مجموع ۲ هزار و ۲۲۹ قطعه نیم سکه ثبت نامی، یک هزار و ۵۵۷ قطعه با میانگین قیمت ۲۶ میلیون و ۴۶۶ هزار تومان به متقاضیان اختصاص یافت.

در قسمت حراج تمام سکه ۶۷۹۵ قطعه سکه سفارش داده شد که ۳۸۵۴ قطعه با میانگین قیمت ۵۰۳۶۰۰۰ تومان به فروش رسید.

برنامه تحویل سکه

متقاضیان برای دریافت سکه باید برنامه تحویل سکه را رعایت کنند. زمان تحویل بدون هزینه نگهداری سکه طلا از ۱۶ آبان ماه آغاز و تا ۲۳ آبان ماه ادامه دارد. در این مدت فقط هزینه تحویل توسط شعب بانک دریافت می شود و هزینه تحویل تمام سکه ۳۰ هزار تومان خواهد بود.

افرادی که در دوره ۲۴ فوت کردند آبان برای دریافت سکه از آذرماه لغایت اول آذرماه علاوه بر هزینه تحویل، باید هزینه نگهداری را نیز پرداخت کنند. هزینه نگهداری سکه طلا روزانه ۵۰۰۰۰ تومان به ازای هر قطعه سکه به شعبه بانک واریز می شود. تعطیلات نیز شامل این هزینه می شود.

فروش بیش از ۴۰۷۰۰۰ سکه در ۲۷ جلسه حراج

به گزارش مرکز مبادلات، از زمانی که اولین حراج سکه طلا در ۲۲ اسفندماه برگزار شد اسفند ۱۴۰۲ تا کنون و طی ۲۷ جلسه حراج، در مجموع ۴۰۷ هزار و ۴۹۴ قطعه سکه طلا به متقاضیان اختصاص یافت که از این تعداد ۲۱۵ هزار و ۹۵۰ قطعه ربع سکه، ۷۷ هزار و ۲۱۰ قطعه نیم سکه و ۱۱۴ هزار قطعه سکه تمام. . و ۳۳۴ قطعه وجود دارد.

حراج شمش طلا فردا، سکه پس فردا

بر اساس اطلاعیه های منتشر شده از سوی مرکز مبادلات ایران فردا سه شنبه ۱۸ آبان ماه شصت و سومین جلسه حراج شمش و پس فردا چهارشنبه نهم آبان بیست و هشتمین جلسه حراج سکه طلا در مرکز مبادلات طلا و ارز ایران برگزار می شود.

متقاضیان می توانند تا ساعت ۲۴ امشب دوشنبه (هفتم) در مزایده شمش طلا شرکت کنند. آبان)، با واریز مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون ریال (۳۵۰ میلیون تومان) به عنوان تضمین برای هر قطعه شمش طلا، فرصت شرکت در این مزایده را دارند.

همچنین از متقاضیان دعوت می شود فردا (سه شنبه ۸) از ساعت ۸ الی ۲۳ در حراج سکه شرکت کنند. آبان ماه) برای ثبت سفارش از طریق سامانه معاملات مرکز مبادلات ایران مهلت دارد market.ice.ir در این مزایده شرکت کنید

باید گفت؛ کلیه اشخاص حقیقی دارای تابعیت ایرانی و بالای ۱۸ سال می توانند در این حراج شرکت کنند و حداکثر حجم سفارش و خرید به ازای هر متقاضی در مجموع ۵ سکه می باشد. به طوری که می تواند ۵ قطعه ربع سکه یا ۵ قطعه نیم سکه یا ۵ قطعه سکه کامل یا ترکیبی از هر سه اعم از سکه تمام، نیم سکه و ربع سکه باشد، مجموع هر سه با هم نباید بیش از ۵ باشد. قطعات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا