ترندهای روز

بیمارستان قائم تعطیل شد | سایت ایران تحلیل

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از تعطیلی موقت بیمارستان قائم رشت به دلیل آتش سوزی در این مرکز درمانی خبر داد.

دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: پس از آتش سوزی بیمارستان قائم رشت به طور موقت تعطیل و تمامی بیماران این بیمارستان برای ادامه خدمات به مراکز درمانی دیگر منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اجازه فعالیت به این بیمارستان را نمی دهیم، افزود: پس از انجام تعمیرات مربوطه و انجام کارهای لازم، در اسرع وقت مجوز ادامه فعالیت را به بیمارستان قائم رشت خواهیم داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تصریح کرد: در حال حاضر گروه های فنی برای بررسی خسارت اولیه آتش سوزی و … تعیین شده و پس از اتمام کار نتیجه اعلام می شود.

دکتر آشوبی در پاسخ به این سوال که وظیفه کادر درمان در زمان تعطیلی قائم (عج) رشت چیست، گفت: با توجه به اینکه این مرکز یکی از بیمارستان های بزرگ ما بود و حدود ۲۳۰ تخت از درمان حذف می شود. چرخه، در دیدار با مدیران بیمارستان ها همچنین تاکید شد که باید تمام تلاش خود را برای رفع هر چه سریعتر این مشکل به کار گرفت.

وی با بیان اینکه تعدادی از پزشکان و پرسنل برای ساماندهی بیمارانی که نوبت جراحی داشتند، حضور دارند، تصریح کرد: تا زمان بازگشت کادر خدماتی، هیات مدیره اقدامات لازم را برای انجام امور روزانه بیمارستان در این مدت انجام می دهد.

بیمارستان خصوصی قائم (عج) رشت حوالی ساعت ۱:۱۳ بامداد سه شنبه ۲۹ خرداد آتش سوزی در ماه رخ داد که توسط آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت انجام شد و بیماران بستری در این بیمارستان به مراکز درمانی دیگر منتقل شدند که متاسفانه تاکنون ۹ نفر از این بیماران فوت کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا