اخبار بورس

بیمه ایران را بخوانید و بشناسید/ تلاش برای توسعه برند بیمه ایران

در میان روزنامه نگاران مطرح شد.

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه ایران گفت: بیمه ایران را بخوانید و بشناسید. بهتر از همیشه با مزایای بیمه ایران آشنا شوید. به نظر ما با همه تلاش ها خانه فرهنگ تازه راه افتاده است.

گزارش کردن افق میهنداود سیاح مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بیمه ایران در نشستی دوستانه با خبرنگاران به مناسبت هشتاد و نهمین سالگرد تاسیس بیمه ایران اظهار داشت: رویکرد و رسالت اصلی خانه فرهنگ تعامل با تاریخ پرافتخار است. از بیمه ایران بسیاری از سازمان ها هستند که ثروتمند هستند و تجربه زیادی در ارائه خدمات و بیمه دارند.

وی افزود: بیمه ایران از نظر مسئولیت اجتماعی و همچنین جریان فروش و مسائل تجاری به این مقوله ها می پردازد. مهم این بود که چه کسی مسئول فرهنگسرا است. آقای کاووسی قبل از من انتخاب شده بود و انتخاب دقیق و مناسبی بود.

سیاح ادامه داد: ما می خواهیم سنت شفاهی را گسترش دهیم و مستندسازی را توسعه دهیم. همه اینها برای توسعه برند بیمه ایرانی است. زیرا معتقدیم بازیگران کلیدی ما باید بدانند بیمه ایران چه بوده، چه اقداماتی انجام داده و چه اتفاقاتی در آن رخ خواهد داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل بیمه ایران گفت: می‌خواهیم خانه فرهنگ به محل ملاقات اصحاب رسانه تبدیل شود. مدیر عامل شرکت در مراسم جذب همکاران در سال ۲۰۱۹ اظهار داشت: بیمه ایران را بخوانید و بشناسید. با مزایای بیمه ایران بیش از پیش آشنا شوید. ما معتقدیم با همه تلاش ها در خانه فرهنگ در ابتدای راه هستیم. برای توسعه آنچه در سر ما می گذرد، به اجماع رسانه ای نیاز داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا