بانک و بیمه

بیمه دات کام از بیلبوردهای “برات گرون تموم میشه” پرده برداشت!

حدود ده روز پس از انتشار پوستر «گران می شود»، Bimah.com رسما از تبلیغات محیطی خود رونمایی کرد. پیام اصلی Bimah.com با تمرکز بر لزوم مقایسه قیمت ها بین شرکت های بیمه و همچنین مزیت رقابتی خرید اینترنتی نسبت به خرید سنتی به شرح زیر است:اگر مقایسه نکنید، هزینه بیشتری برای شما خواهد داشتآشکار کرد.

در مرحله تست، این تبلیغات در بزرگراه ها و خیابان های پرتردد تهران به طور گسترده دیده می شد، اما اکنون مخاطبان را به استفاده از آن ترغیب می کند. موتور جستجو و خرید بیمه از شما دعوت می کند تا قبل از خرید بیمه نامه، پوشش ها، قیمت ها و ویژگی های شرکت های بیمه را با هم مقایسه کنید.

پیام کمپین؛ هزینه های اضافی در صورت عدم مقایسه شرکت های بیمه

گزارش کردن تابناکیکی از قابل توجه ترین ویژگی های این کمپین، ترکیب یک هشدار با یک راه حل سریع و ملموس است. در این کمپین مقایسه به عنوان راهکاری برای دریافت بیمه با قیمت مناسب و با بهترین پوشش معرفی شد.

پیام “اگر مقایسه نکنید، برای شما هزینه دارد” کاربران را تشویق می کند تا از روش های سنتی خرید بیمه و بسترهای آنلاین دور شوند. بیمه دات کام اینجا مقایسه کنید و بهترین شرکت بیمه را انتخاب کنید.

برایYکار کنید برایYنه داتکام به خYدر حالی که ملاصدرا

از مسخره کردن تا باز کردن؛ بازی با کنجکاوی و واکنش موثر مخاطب

در مرحله تیزینگ، پیام هشدار دهنده و مبهم «برای شما هزینه خواهد داشت» بدون اشاره مستقیم به محصول یا خدمات توانست کنجکاوی مخاطب را برانگیزد. این استراتژی در چند روز اخیر توانسته است مخاطب را به طور موثر درگیر کند.

این پیام کوتاه و چالش برانگیز باعث شد تا کاربران در شبکه های اجتماعی مانند لینکدین، اینستاگرام و ایکس به گمانه زنی درباره محتوا و جستجوی معنای این پیام بپردازند. جالب اینجاست که کاربران در گمانه زنی ها به برندها و محصولات مختلفی اشاره کردند. با این حال، برخی از منتقدان این کمپین بر این باورند که پیام استفاده شده در بیلبورد تبلیغاتی بسیار مبهم است.

طراحی بصری؛ سادگی و کارایی سرویس پیام رسانی

یکی از نکات کمپین Insurance.com استفاده از طراحی بصری مینیمال و ساده است. رنگ بنفش به کار رفته در طراحی بیلبوردها با هویت بصری Insurance.com همخوانی دارد و ناخودآگاه حس تمایز، قدرت و اهمیت موضوع را به مخاطب القا می کند.

استفاده از یک فونت بزرگ و ساده نیز به خواندن سریع و آسان پیام کمک کرد. این انتخاب نشان می دهد که تیم بازاریابی Insurance.com تاکید زیادی بر وضوح و سادگی پیام داشته است. پیام در طراحی مینیمالیستی به گونه ای قرار داده شده است که رانندگان و رهگذران حتی از فاصله دور و در ترافیک سنگین به راحتی آن را بخوانند. رویکردی که به ثبت آگهی و ماندگاری طولانی تری در حافظه مخاطب کمک می کند.

تأثیر کمپین بر تغییر رفتار مخاطبان

کمپین جدید Insurance.com فقط جستجو نمی کند آگاهی از برند را افزایش دهید بلکه سعی در تغییر نگرش مخاطبان سنتی نسبت به خرید بیمه دارد. خرید بیمه اغلب به عنوان یک فرآیند پیچیده و زمان بر در ذهن مردم تلقی می شود. Bimah.com در این کمپین سهولت و مزایای خرید آنلاین را از طریق مقایسه برجسته کرده و آن را به عنوان راهی آسانتر و مقرون به صرفه برای انتخاب بیمه معرفی کرده است.

جذابیت پرداخت حق بیمه

در این کمپین، Insurance.com با ارائه سه روش برای پرداخت حق بیمه، کاربران را به تمدید به موقع بیمه تشویق کرد:

  1. پرداخت اقساطی بدون پیش پرداخت
  2. پرداخت آنلاین نقدی
  3. پرداخت وام

دات کام بیمه بیلبوردها "برای شما گران تمام خواهد شد" پرده بلند شد!

این کمپین ارتباط نزدیکی با دغدغه مشترک بخش بزرگی از جامعه دارد. یعنی پیچیدگی گرفتن بیمه ماشین و عدم آگاهی نسبت به آن مقایسه بیمه مسئولیت اشاره کرده است که با این حال برای ارزیابی و تصمیم گیری بهتر در مورد تاثیر این کمپین بر اهداف مورد نظر گروه Insurance.com باید تا پایان این کمپین صبر کرد. این کمپین تبلیغاتی به طور رسمی از ۱۶ مهر آغاز شده و تا پایان مهرماه ادامه خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا