بانک و بیمه

بیمه ضمانت‌نامه انجام تعهد دانش‌بنیان‌ها رو نمایی و قرارداد طرح بیمه مسئولیت کالا امضا شد

به گزارش ایران تحلیل، قرارداد بیمه مسئولیت محصولات بین صندوق تحقیقات و فناوری صنعت نفت و بیمه اتکایی ریواک تهران امروز (سه شنبه ۲۸) منعقد شد. آذر ماه) در حاشیه اولین روز دومین کنفرانس و نمایشگاه مدیریت فناوری و افزایش تولید دانش بنیان در زنجیره ارزش صنعت نفت (پتروتک) بین صندوق تحقیقات فناوری صنعت نفت و بیمه اتکایی تهران ریواک منعقد شد.

قرارداد بیمه مسئولیت محصولات که برای اولین بار در صنعت نفت معرفی شد، بین حمید حیدری، مدیرعامل صندوق تحقیقات و فناوری صنعت نفت و اسماعیل داورپناه، مدیرعامل بیمه اتکایی تهران ریواک منعقد شد.

مراسم رونمایی از بیمه تضمین ایفای تعهدات شرکت های دانش بنیان امروز و پیش از امضای این قرارداد در حاشیه دومین رویداد «پتروتک» برگزار شد.

به گزارش شانا، دقایقی پیش امروز (سه شنبه ۷ آذرماه) دومین رویداد پتروتک با همکاری تمامی ارکان اکوسیستم فناورانه و با مشارکت و حمایت معاونت مهندسی، تحقیقات و فناوری این وزارتخانه آغاز به کار کرد. نفت، پارک توسعه فناوری و چهار شرکت اصلی وزارت نفت همزمان با هفته پژوهش

این رویداد ۲۸ تا ۳۰ آذرماه در پژوهشگاه صنعت نفت برگزار می شود. شرکت های دانش بنیان و علاقه مندان می توانند اطلاعات بیشتر و شرایط شرکت در این رویداد را در وب سایت بیابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا