اخبار اقتصاد ایران

بین ۱.۵ تا ۲ درجه دمای هوا در تابستان پیش رو گرم‌تر خواهد شد

مهدی زاده بیان کرد: بر اساس پیش بینی ها دمای هوا در تابستان پیش رو ۱.۵ تا ۲ درجه گرمتر می شود و این عدد تاثیر زیادی در مصرف برق کشور خواهد داشت و نیاز به آمادگی شبانه روزی دارد.

ایران تحلیل، جلسه تشریح طرح های مدیریت پیک بار تابستانی به منظور تهیه و تدوین راهبردهای اجرایی در شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با حضور مدیرعامل و کلیه معاونین و مدیران اجرایی برگزار شد. این شرکت.

در این دیدار محمد تقی مهدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان ضمن تبریک سال نو گفت: دستاوردها و افتخارات به دست آمده در سال گذشته مرهون زحمات و تلاش های همه کارکنان در ادارات مختلف است.

مهدی زاده بیان کرد: همگرایی و همراهی کارکنان نقش بسزایی در موفقیت های سال گذشته داشت و باید با استفاده از امید بتوانیم در ارائه خدمات بهتر عمل کنیم.

وی افزود: هدف اصلی شرکت ارائه خدمات بهتر است و این موضوع نیازمند رویکردی هدفمند در بخش های مختلف برای داشتن برنامه ریزی دقیق و اجرای مناسب است.

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان در این خصوص خاطرنشان کرد: طبق پیش بینی های انجام شده تابستان بسیار گرمی را در کل کشور خواهیم داشت و هدف اصلی صنعت برق کشور گذراندن موفق فصل گرم سال خواهد بود. بنابراین برای کل شرکت ضروری است مدیران و کارکنان بر برنامه ریزی صحیح و اجرای برنامه های مدیریت بار تمرکز کنند.

مهدی زاده تاکید کرد: مردم نعمت ما هستند و باید به درخواست های بحق آنها در کمترین زمان ممکن به درستی و در چارچوب قانون پاسخ داده شود و این تلاش ما با توجه به حجم بالای مشترکان داخلی در استان است تا بتوانیم تابستان را به این شکل بگذرانید». بگذریم تا در حوزه برق خللی در زندگی مردم ایجاد نشود.

وی افزود: بر اساس پیش بینی ها دمای هوا در تابستان پیش رو ۱.۵ تا ۲ درجه گرمتر می شود و این عدد تاثیر زیادی در مصرف برق کشور خواهد داشت و نیاز به آمادگی شبانه روزی دارد.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: طرح هایی مانند ساختمان هوشمند، اپراتور هوشمند انرژی، همکاری با صنایع، نظارت بر مصرف برق ادارات و طرح های مشابه باید با جدیت دنبال شود.

مهدی زاده در پایان تاکید کرد: برخی طرح های حیاتی از جمله بارگیری فیدرهای مهم ۲۰ کیلوولتی در استان تا قبل از آغاز پیک تابستانی باید مورد بهره برداری و بهره برداری امور اجرایی قرار گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه کلیه مدیران ارشد و اجرایی شرکت حضور داشتند و در این جلسه آرین سلمانپور معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و جواد بیدی معاون فروش و خدمات مشترکین توزیع نیروی برق گیلان نیز حضور داشتند. ، وضعیت اجرای برنامه های سال گذشته برای عبور از پیک تابستانی و همچنین برنامه های در دست اجرا را به طور جامع مورد بحث و بررسی قرار داد. سالجاری توصیف شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا