ترندهای روز

بیوگرافی بازیگر نقش حنانه در سریال «لحظه گرگ و میش»

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

پانیذ برزالی متولد ۱۳۷۲ است و هم اکنون در دانشگاه مشغول به تحصیل است. پانیذ برزالی در خانواده ای کوچک زندگی می کند. او یکی از هنرمندان پیشکسوت و توانمند تئاتر است که در عرصه تئاتر کارنامه درخشانی دارد و چندین نمایش بسیار مهم و پرمخاطب را بازی کرده است.

بیوگرافی پانیذ برزالی

پانیذ سال ها در عرصه بازیگری تئاتر فعال بوده و حتی در دوران مدرسه نیز از اعضای ثابت تئاتر مدرسه و دانش آموزی بوده است. وی مدتی است که برای بچه های این منطقه در خانه کودک شوش کلاس های بازیگری برگزار کرده است.

آغاز بازیگری و شهرت

اولین تجربه بازیگری پانیذ برزالی بازی در سریال «تعبیر وارونه یک رویا» ساخته فریدون جیرانی است. او همچنین در سریال لحظه گرگ و میش ساخته همایون اسعدیان بازی کرده است.

او در چند نمایش مهم بازی کرده و بیشتر آثارش تئاتری است. منتقدانی که بازی پانیذ را در تعبیر وارونه خواب دیده اند، معتقدند که او می تواند یکی از پدیده های نوظهور عرصه هنر ایران باشد.

گفتگو با پانیذ برزالی

با توجه به شغلی که افق میهن کرده تمام تلاشش را می کند تا خودش را ارتقا دهد و می گوید: به زودی نقش های متفاوتی از من خواهید دید. من فقط در تلویزیون حضور ندارم، اما تلویزیون شروع خوبی است.

پانیذ سعی می کند بیشتر زندگی کند و احساسات مردم را تجربه کند: دوست ندارم با مردم فاصله داشته باشم. من خودم خرید می کنم، بین مردم راه می روم. حرف می زنم و با دردهایشان آشنا می شوم. یک بازیگر باید جامعه شناس و روانشناس باشد تا بتواند نقش های مختلف را بازی کند و موفق باشد.

او که نقش حنانه دوست یاسمن یکی از شخصیت های اصلی سریال لحظه گرگ و میش را بازی می کند، تجربه همکاری با همایون اسعدیان را یکی از بهترین تجربیات خود می داند و می گوید: موفقیتم را مدیون افق میهن هایم هستم.

همکاری با آقای جیرانی و اسدیان می تواند شروع خوبی برای هر بازیگری باشد. پانیذ برزالی به مدلینگ علاقه دارد اما آن را حرفه خود نمی داند و می گوید: به نقاشی، موسیقی و مدلینگ هم علاقه دارم اما هر کدام که باعث عقب افتادن بازیگری شود را کنار می گذارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا