ترندهای روز

بیوگرافی بازیگر نقش زهرای در سریال حصیر سرد، بازیگری که از عروسک‌گردانی شروع کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

شراره سلیم بیات بازیگر نقش زهرا در سریال حشیر سرد هنرمندی است که کمتر بازیگری کرده و بیشتر به کار دوبله پرداخته است.

زندگی شخصی شراره سلیم بیات

شراره سلیم بیات بازیگر و هنرمند ایرانی است که فعالیت خود را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد و سپس وارد تئاتر شد. او در عرصه بازیگری، عروسک گردانی و دوبله فعالیت داشته است. وی از سال ۱۳۸۴ به عضویت انجمن خانه تئاتر درآمد و فعالیت هنری خود را از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آغاز کرد.

شراره سلیم بیات در سال ۱۳۷۷ با سریال کاکتوس جلوی دوربین رفت و در سال ۱۳۸۳ با سریال مزرعه کوچک شناخته شد و علاوه بر بازیگری، عروسک گردان و بدلکار نیز هست. از آثار هنری او می توان به فیلم های زن مرد زندگی، برگ سبز، حصیر سرد، استاد معمار و سریال های مزرعه کوچک، کاکتوس، هتل، ماجراهای حامد و مامان حمیده و مدار نقره اشاره کرد.

شراره سلیم بیات در فیلم کوتاه صبح و عصر و نمایش های رستم از شاهنامه، همه زنان شیاطین شیخ محمود، خواب طولانی انارآباد، دوستان خود را بشناسید، گنجشک ایشی مشی، افسانه ها، کودک غریب، بهار آمد، بی بی چلچله حضور داشته است. او به عنوان بازیگر نیز فعالیت هنری دارد.

شراره سلیم بیات در سریال «یاقوت و روبک» نیز به عنوان عروسک گردان فعالیت می کرد.

فیلم شناسی شراره سلیم بیات

در آثاری چون «زن.مرد.زندگی…»، «برگ سبز»، «حصیر سرد»، «استاد معمار» و سریال های «مزرعه کوچک»، «کاکتوس»، «هتل»، «ماجراهای حامد و مامان حمیده، «مدار نقره ای» به عنوان بازیگر حضور داشته است.

شراره سلیم بیات سابقه حضور در فیلم کوتاه صبح و عصر و نمایش های «رستم شاهنامه را ترک کرد»، «همه زنان شیاطین شیخ محمود»، «خواب طولانی انارآباد»، «آهای دوستاتو بشناس»، گنجشکک ایشی مشی، «کسا» های ناقلی، «کودک قریب»، «بهار آمد»، «بی بی چلچله» به عنوان بازیگر در کارنامه هنری خود قرار دارد.

زهرا در سریال تشک سرد

شراره سلیم بیات در سریال حصیر سرد نقش زهرا را بازی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا