ترندهای روز

بیوگرافی همه بازیگران سریال زخم کاری + عکس ، نقش‌ها و ساعت پخش سریال

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

زمان پخش سریال زخم کاری ۳: انتقام

نام فصل سوم: انتقام

تاریخ پخش: ۲۵ خرداد ۱۴۰۳

زمان پخش: ۸ صبح

پلتفرم پخش: Filmo

فصل سوم سریال محبوب زخم کاری با نام انتقام از جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ به طور انحصاری از طریق پلتفرم Filmo در ساعت ۸ صبح منتشر می شود. مالک برای انتقام از دشمنان خود به میدان جنگ باز می گردد. در این فصل نیز شاهد حضور بازیگران جدیدی خواهیم بود که داستان را پیچیده تر و هیجان انگیزتر خواهند کرد.

انتظار می رود “زخم کاری ۳” با داستانی جذاب، پیچش های ماهرانه و بازی های درخشان بازیگران، بار دیگر نظر مخاطبان را به خود جلب می کند و به یکی از پربیننده ترین سریال های سال تبدیل می شود.اگر از طرفداران دو فصل قبل هستید. زخم کاری شما هستید، تماشای فصل سوم را از دست ندهید! با زخم کاری ۳ پا به دنیای پر از راز و انتقام صاحبش بگذارید و از تماشای این سریال جذاب لذت ببرید!

سریال زخم کاری ۳

خلاصه سریال زخم کاری

مالک که در پایان فصل اول از مرگ نجات یافت، به دنبال انتقام از مقتدی و قاتلان خانواده اش است. به این ترتیب او با چالش های زیادی روبرو می شود و دشمنان جدیدی پیدا می کند.

نفس، دختر مالک که در فصل اول به قتل رسیده بود، در فصل دوم به طور معجزه آسایی زنده می شود. بازگشت نفس اسرار جدیدی را فاش می کند و داستان را پیچیده می کند.

بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری

سریال زخم کاری به عنوان یکی از بهترین سریال های ایرانی با داستانی جذاب و بازی قوی بازیگران مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. در این مقاله به بیوگرافی بازیگران این سریال می پردازیم و بیوگرافی هر یک از بازیگران را بررسی می کنیم.

جواد عزتی در زخم کاری ۳

جواد عزتی در نقش مالک مالکی

محمدجواد عزتی بازیگر نقش مالک در سریال زخم کاری یکی از محبوب ترین بازیگران ایرانی است که در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است.

عزتی در ۲۰ دی وی در سال ۱۳۶۰ در تهران به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را از تئاتر آغاز کرد. در سال ۱۳۷۵ با بازی در سریال قصعه های شبانه راهی تلویزیون شد و با بازی در سریال مهران مدیری به شهرت رسید.

او جوایز متعددی دریافت کرده و سه بار نامزد دریافت سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است. عزتی در سال ۱۳۹۷ به عنوان پولسازترین بازیگر ایرانی و در سال ۱۴۰۰ در مجموعه معرفی شد. زخم کاری و فیلم «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان حضور داشت.

زخم کاری

رعنا آزادی ور در نقش سمیرا بخشی

رعنا آزادی ور بازیگر نقش سمیرا در سریال زخم کاری یکی از بازیگران توانمند ایرانی است که با بازی در این سریال بار دیگر استعداد خود را به اثبات رساند.

آزادی ور در ۱۷ فروردین وی در سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد و فعالیت هنری خود را با تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۸۲ با بازی در فیلم مارمولک به سینما راه یافت.

آزادی ور در سال ۱۳۸۶ برای بازی در فیلم درباره الی نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد و در سال ۱۴۰۰ برای بازی در این سریال نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد. زخم کاری او برنده جایزه حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد.

سریال زخم کاری انتقام گرفتن

مهراوه شریفی نیا در نقش پانته آ

مهراوه شریفی نیا بازیگر محبوب ایرانی متولد ۲۹ فروردین سال ۱۳۶۰ است. از کودکی در فیلم ها و سریال هایی مانند دزد عروسک ها در کنار پدر و مادرش محمدرضا شریفی نیا و آزیتا حاجیان که هر دو بازیگر ایرانی هستند بازی کرد.

پس از فارغ التحصیلی در رشته موسیقی کلاسیک به طور جدی وارد عرصه بازیگری شد و با بازی در نقش فریده در سریال روز حسرت در سال ۱۳۸۶ به شهرت رسید.

شریفی نیا سپس در سریال های محبوبی چون قلب یحی (در نقش شیوا) و خداحافظ بچه (در نقش لیلا) بازی کرد. مهرآوه برای اولین بار در سریال کیمیا به عنوان شخصیت اصلی یک سریال ظاهر شد و مورد توجه بسیاری قرار گرفت. نجوا صاحب الزمانی در نقش الهمانجوا صاحب الزمانی بازیگر جوان ایرانی فارغ التحصیل رشته معماری از دانشگاه آزاد گرگان و فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۹۴ با حضور در کلاس های بازیگری اساتیدی چون پانته آ پناهی و رضا گوران آغاز کرد.

صاحب الزمانی در کارنامه هنری خود تجربه بازی در سریال های خط تماشا، روزهای جاودانه (به تهیه کنندگی جواد شمقدری) و پرگار (تهیه کنندگی شهرام شاه حسینی) را دارد. او در سریال حضور دارد زخم کاری ۲. در نقش الهام یکی از دوستان میثم و جاوید که در هلدینگ ریزآبادی کار می کند به ایفای نقش می پردازد. الهام فریب وعده های طلوعی و شفاعت را می خورد و به همراه جاوید تصمیم به خیانت به میشم می گیرند. اما سمیرا به نقشه آنها پی می برد و از آنها انتقام می گیرد. بازی نجوا صاحب الزمانی در سریال زخم کاری توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرد و او را به عنوان استعدادی نوظهور در عرصه بازیگری معرفی کرد.

نگار نیکدل

نگار نیکدل در نقش شیدا شفاعت

نگار نیکدل یکی از بازیگران دهه هفتاد سینمای ایران در سی و یکم تیر وی در سال ۱۳۷۶ در تهران به دنیا آمد. مادرش میترا بهرامی، گوینده، روانشناس و مجری تلویزیون است که پوران درخشنده را در نوشتن فیلمنامه «دختران جیغ نمی‌کشند» یاری رساند.

نگار بازیگری را به طور رسمی از سال ۱۳۹۶ با فیلم کوتاه رهایی آغاز کرد و سپس در سریال راحیل به عنوان نقش مکمل ظاهر شد. اما نقطه عطف فعالیت هنری او بازی در سریال است زخم کاری ۲ بود.

او در این سریال نقش شیدا شفاعت دختر رضا شفاعت (با بازی مهران غفوریان) را بازی کرد. شیدا دختری زیبا، بی خیال و صادق بود که در این سریال داستان عاشقانه ای با میثم مالکی داشت. نگار نیکدل با وجود کم تجربه ای توانست به خوبی از عهده این نقش برآید و بازی قابل قبولی ارائه دهد.

سریال زخم کاری انتقام گرفتن

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی

کامبیز دیرباز یکی از محبوب ترین بازیگران مرد ایرانی در ۱۲ شهریور وی متولد ۱۳۵۴ در تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر دانشگاه آزاد اسلامی است. مدت ها قبل از اینکه به بازیگری علاقه مند شود، به الکترونیک علاقه داشت و دیپلم خود را در این رشته گرفت.

وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با تئاتر سیاوش خوانی آغاز کرد و در سال ۱۳۷۸ با بازی در فیلم دختران منتظر وارد سینما شد. دیرباز آثاری چون دوئل (برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره فیلم فجر)، اخراجی ها (یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران) را در کارنامه هنری خود دارد.

او یکی از بازیگران سرشناس ایرانی است و با بازی قوی و متنوع خود جوایز بسیاری را کسب کرده است. نقش او در سریال زخم کاری یکی از چالش برانگیزترین نقش های دوران حرفه ای اوست.

او در اواخر این سریال نقش مسعود طلوعی را بازی می کند، مردی قدرتمند و مرموز که برای انتقام از قاتلان خانواده اش دست به کارهای خطرناکی می زند.

سریال زخم کاری

مرتضی امینی تبار در نقش میثم مالکی

مرتضی امینی تبار بازیگر افغانستانی در سال ۱۳۷۸ در قم متولد شد و تحصیلات خود را در رشته بازیگری و در سن ۲۱ سالگی با بازی در سریال به پایان رساند. زخم کاری او به شهرت رسید.

زمانی که مرتضی امینی تبار ۱۵ ساله بود به عنوان مجری در یک شبکه انگلیسی زبان مشغول به کار شد. اما پس از آن به تئاتر روی آورد و از ۱۷ سالگی در سال ۱۳۹۴ به طور حرفه ای بازیگری را آغاز کرد و پس از یک سال به تهران رفت و پس از قبولی در رشته بازیگری در یکی از دانشگاه های تهران در آنجا ادامه تحصیل داد.

الهه حصاری

الهه حصاری در نقش کیمیا

در مقاله بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری، الهه حصاری را معرفی می کنیم. الهه حصاری بازیگر متولد ۱۳۶۹ در تهران یکی از بازیگران توانا و پرکار ایرانی است. وی دارای مدرک لیسانس زبان و ادبیات انگلیسی و کاردانی تربیت بدنی است.

حصاری در دوران دبیرستان در گروه های تئاتر دبیرستان مشغول به کار شد و پس از آن دوره بازیگری را در مؤسسه فرهنگی هنری «چهره های ماندگار» با موفقیت گذراند.

وی بلافاصله با ابراهیم وحیدزاده کارگردان آشنا شد و با کمک او وارد عرصه بازیگری حرفه ای در سینما شد و اولین تجربه سینمایی خود را در فیلم تاکسی نارنجی به کارگردانی وحیدزاده در سال ۱۳۸۶ به دست آورد و گفتنی است الهه حصاری همچنین در سریال نمایش خانگی «ممنوعه» نقش «برکا» را بازی کرد.

سعید چنگیزیان

سعید چنگیزیان در نقش ناصر ریزآبادی

سعید چنگیزیان بازیگر ایرانی بیست و دوم آذر وی در سال ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمد. چنگیزیان به دلیل علاقه به کارگردانی تحصیلات خود را در رشته کارگردانی در دانشگاه سینما و تئاتر به پایان رسانده است. فعالیت او در عرصه سینما با بازی در فیلم «خداحافظ رفیق» به کارگردانی بهزاد بهزادپور در سال ۱۳۷۷ آغاز شد.

زخم کاری    ۲

مهران غفوریان در نقش رضا شفاعت

مهران غفوریان، بازیگر، کمدین و کارگردان ایرانی، سوم شهریور وی در سال ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات خود را در رشته نقاشی دانشگاهی به پایان رسانده است.

او کار خود را با بازی در سریال لبخند سوم در سال ۱۳۷۳ آغاز کرد. اما خیلی زود با ورود به عرصه کارگردانی به شهرت رسید. در سال ۱۳۸۰ با کارگردانی سریال زیر آسمان شهر و بازی در این سریال محبوبیت زیادی پیدا کرد.

غفوریان در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم «زیر آسمان شهر» برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره تلویزیونی حافظ شد و در سال ۱۳۹۴ برای بازی در فیلم «تنقین» نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد از جشنواره فیلم فجر شد. چانه”.

سریال زخم کاری

الناز ملک در نقش سیما

الناز ملک بازیگر جوان و با استعداد ایرانی نوزدهم آذر وی در سال ۱۳۷۴ در تهران به دنیا آمد. او فعالیت هنری خود را با شرکت در کلاس های بازیگری امیر دژکام آغاز کرد.

ملک با بازی در دو فیلم کوتاه به نام های «کافه فراموشی» و «چاه سرخ» توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود و موفق شد در دو نمایش «مکبث» و «ایوب خان» به عنوان بازیگر بازی کند. بازی او در نقش اصلی آیسان در سریال خانگی «سقوط» با موضوع داعش باعث شهرت بیشتر او شد.

سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی در نقش دستمالچی

جواد هاشمی بازیگر، کارگردان و نویسنده ایرانی در سال ۱۳۴۴ در محله نواب تهران به دنیا آمد. او در رشته کارگردانی در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران تحصیل کرد و در سال ۱۳۷۳ فارغ التحصیل شد.

هاشمی فعالیت هنری خود را با بازی در تله فیلم آغاز کرد و همزمان مسئول حراست یکی از شبکه های تلویزیونی بود. او با بازی قوی خود در این تله فیلم مورد توجه قرار گرفت و از آن زمان تاکنون در کارهای زیادی به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده است. هاشمی به دلیل نوع پوشش و گریمش اغلب برای ایفای نقش شخصیت های مذهبی و اسلامگرا دعوت می شود.

مائده طهماسبی

مائده طهماسبی در نقش سودابه

آخرین بازیگر مقاله بیوگرافی بازیگران سریال زخم کاری معرفی می کنیم، نام او مائده طهماسبی است. مائده طهماسبی بازیگر، کارگردان، تهیه کننده و مترجم تئاتر، سینما و تلویزیون در نوزدهم تیر وی در سال ۱۳۳۶ در شهرستان بابل به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است.

طهماسبی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۶ در تئاتر آغاز کرد و در سال ۱۳۶۴ با بازی در فیلم «دایره» به عنوان بازیگر به سینما معرفی شد.

او در سال ۱۳۷۷ به همراه همسرش فرهاد آئیش به ایران بازگشت و با کارگردانی نمایش «گزارش» در حوزه هنری شروع به کار کرد. همچنین در سال ۱۳۸۱ برای بازی در فیلم «ستاره های روی بام» برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از جشنواره فیلم فجر شد.

نقد و بررسی سریال زخم کاری

فصل دوم سریال زخم کاری با نام بازگشت، علیرغم استقبال اولیه، نقدهای متفاوتی دریافت کرد. برخی از منتقدان معتقدند این فصل دارای ضعف های زیادی در داستان و فیلمنامه، برخی اتفاقات و سرعت نامناسب روایت است، نه به اندازه فصل اول جذاب است و نه داستان کشش لازم را دارد.

از سوی دیگر برخی دیگر از بازی قوی بازیگران به ویژه جواد عزتی، کارگردانی خوب محمدحسین مهدویان و فضای مناسب سریال تمجید کرده اند و موسیقی متن و تصویربرداری سریال نیز قابل قبول ارزیابی شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا