ورزشی

بی صبرانه منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم

در این دیدار ابتدا مدیرعامل پرسپولیس به سرمربی و سرمربی جدید پرسپولیس خیرمقدم گفت. وی در ادامه ابراز امیدواری کرد که این حضور سرآغاز یک همکاری خوب و یک ماجراجویی موفق باشد که نه تنها منجر به تداوم موفقیت و کسب افتخارات در مسابقات داخلی شود، بلکه با حضور گاریدو و همکارانش، جاه طلبی پرسپولیس را رقم خواهد زد. به مرحله مسابقات آسیایی نیز آورده شود.

رضا درویش با اشاره به اینکه پرسپولیس به عنوان پرطرفدارترین تیم ایران و حتی آسیا شناخته می شود، از انتظارات هواداران برای قهرمانی در لیگ و همچنین صعود برای موفقیت های بیشتر در سطح قاره صحبت کرد.

در ادامه، سرمربی اسپانیایی ارتش سرخ ایران ضمن تشکر از اعتماد باشگاه پرسپولیس و مهمان نوازی مدیرعامل، گفت: سرمربی تیم محبوب و پرافتخاری مثل پرسپولیس برای من افتخار بزرگی است. که طرفداران خاصی دارد.” پیش از این یک بار به عنوان سرمربی تیم العین امارات و برای بازی با استقلال به ایران سفر کرده بودم، اما در این مدت فرصتی برای شناخت پرسپولیس، هواداران و جایگاه آن در نزد ایرانیان فراهم شد. مردم و در فوتبال آسیا.

وی ادامه داد: من هم بی صبرانه منتظر حضور در مسابقات با پرسپولیس هستم. می دانم مردم ایران چقدر فوتبالدوست هستند. امیدوارم با هم در قالب همکاری و همراهی خوب اتفاقات خوب و جذابی را رقم بزنیم.

در این جلسه شرایط تیم، بازیکنان و برنامه های تمرینی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا