بانک و بیمه

تأکید بر توسعه همکاری‌ها بین بانک سینا و شرکت‌های فعال حوزه نفت و پتروشیمی

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک سینا، این بانک با حضور و حضور موثر خود در پنجمین نمایشگاه، با هدف حمایت از تولیدات داخلی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی و معرفی و ارائه جدیدترین محصولات تولیدی در نظر گرفته شده است. و خدمات توسعه ثمربخش تعامل با شرکت های فعال است. در این مناطق این امر از طریق ارائه خدمات ارزی و ریالی انجام می شود.

بر اساس این گزارش، غرفه بانک سینا در این نمایشگاه به معرفی انواع خدمات ارزی و ریالی از طریق شرکت های زیرمجموعه خود از جمله «صرافی سینا»، «لیزینگ سینا» و … پرداخت که توسط مدیران و فعالان عرصه نفت و نفت مورد استقبال گاز قرار گرفت. پالایشگاه و پتروشیمی قرار گرفت.

بانک سینا با هدف تامین مالی و ارائه خدمات بانکی مورد نیاز شرکت‌های فعال در حوزه انرژی و پتروشیمی، نشست‌های دوجانبه و چند جانبه با شرکت‌های پتروشیمی امیرکبیر، شرکت مادر تخصصی انرژی گستر سینا و شرکت صبا پترو نیریوی برگزار کرد. دور. ، “شرکت آبانگان”. صنعت، شرکت مهندسی تعمیرات هوانوردی فارسکو، شرکت پروفیل نورد و لوله سپاهان، شرکت کمپرسور تبریز و… در این نمایشگاه حضور داشتند.

این نمایشگاه یکی از بزرگترین و مهمترین رویدادهای حرفه ای در حوزه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی است و از نهم تا یازدهم ماه جاری در جزیره کیش برگزار می شود.

لازم به ذکر است در پنجمین نمایشگاه حمایت از تولیدات داخلی در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، شرکت های مطرحی از ایران، آلمان، ارمنستان، اسکاتلند، سوئد، کره جنوبی، آفریقای جنوبی، چین، گرجستان، ایتالیا حضور داشتند. ، فرانسه، سوئیس، روسیه، اتریش، امارات متحده عربی و عراق حضور دارند و بانک سینا با رویکرد تامین مالی و توسعه سرمایه گذاری، ارائه خدمات و محصولات جدید و بهره گیری از ظرفیت و توانمندی های خود با حضور در این نمایشگاه غرفه ای برپا می کند. پذیرای علاقه مندان، بازدیدکنندگان و فعالان صنعت نفت و گاز و پتروشیمی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا