ارزهای دیجیتال

تأیید احتمالی صندوق‌های ETF اتریوم/واکنش بازار چه خواهد بود؟

به گزارش ایران تحلیل:






احتمال تایید صندوق ETF اتریوم تا ۲۳ می (۹) خرداد ۱۴۰۲) وجود دارد. کارشناسان انتظار دارند در صورت تایید، ارزش اتریوم افزایش یابد.



طبق گزارش ها، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در حال آماده شدن برای توسعه قابل توجهی در بازار ارزهای دیجیتال است زیرا آماده می شود تا صندوق های قابل معامله در بورس اتریوم (ETF) را تا ۲۳ می ۲۰۲۴ تأیید کند. این اطلاعات از گزارش ۳۰ ژانویه The Block و بر اساس اطلاعات Standard Chartered، یک بانک چند ملیتی در لندن است.

نظر مثبت کارشناسان

جفری کندریک، رئیس تحقیقات ارز و دارایی های دیجیتال در بانک استاندارد چارترد، نسبت به تایید احتمالی این ETF ها ابراز خوش بینی کرد. او انتظار دارد که SEC تا ۲۳ می برنامه های ETF های اتریوم در ایالات متحده را تأیید کند.

کندریک در گزارش خود پیش‌بینی می‌کند که اگر قیمت‌های اتریوم مشابه قیمت بیت‌کوین که منجر به تایید ETF‌های آن شود، اتریوم تا آن زمان به ۴۰۰۰ دلار برسد. در زمان نوشتن، قیمت آن حدود ۲۳۰۰ دلار است.

این ارزیابی مثبت با دیدگاه بانک سرمایه گذاری نیویورک تی دی کوون در تضاد است. این شرکت اخیراً تخمین زده است که تأیید SEC ETF های اتریوم ممکن است تا سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۶ به دلیل فضای سیاسی فعلی در ایالات متحده به تعویق بیفتد.

TD Cowen در تجزیه و تحلیل خود که یک روز قبل از گزارش بانک استاندارد چارترد منتشر شد، توضیح داد که گری جنسلر، رئیس SEC ترجیح می دهد قبل از فشار دادن محصولات مبتنی بر اتریوم، دید واضح تری از نتایج عملکرد ETF بیت کوین داشته باشد.

تحلیلگران بلومبرگ احتمال تایید بالایی را فرض می کنند

علاوه بر این انتظارات، اریک بالچوناس، تحلیلگر ارشد ETF در بلومبرگ، در اوایل ماه جاری تخمین زد که احتمال تایید ETF های اتریوم تا ماه می ۷۰ درصد است. خوش بینی اخیراً پس از تصمیم اخیر SEC برای اجازه دادن به ETF بیت کوین افزایش یافته است.

از آنجایی که قیمت بیت کوین پس از سقوط به زیر ۴۰۰۰۰ دلار چند روز پیش به بالای ۴۳۰۰۰ دلار رسید، به نظر می رسد بازار در حال بهبود است. با این حال، بسیاری از تحلیلگران در مورد آنچه که ممکن است با ETF های اتریوم اتفاق بیفتد خوشبین هستند.










دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا