ترندهای روز

تازه‌ترین تصویر ثریا قاسمی در سریال کمدی جدید

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

سریال «تانک خورها» که در فضایی جدی با چاشنی طنز در حوزه دفاع مقدس ساخته می شود در حال تصویربرداری است.

«تانک خورها» سریالی به کارگردانی پرویز شیخ طادی، تهیه کنندگی ایرج محمدی و نویسندگی محمدصادق رمضانی مقدم در گروه تولید تاریخی سیمافیلم است و هم اکنون در حال تصویربرداری است.

«تانک خورها» سریالی در فضایی جدی با طنز است که در حوزه دفاع مقدس ساخته می شود. آرش مجیدی، سروش جمشیدی، بهراد خرازی، علیرضا استادی، احمد نجفی، ثریا قاسمی از جمله بازیگران این سریال هستند. نام «تانک خورها» پیش از این چندین بار توسط مهدی نقویان رئیس سیمافیلم مطرح شده بود و یک بار در توضیح خود گفته بود که این سریال به ماجرای «تشکیل گردان زرهی ۷۷ خراسان» می پردازد.

جدیدترین تصویر ثریا قاسمی در سریال طنز جدید

جدیدترین تصویر ثریا قاسمی در سریال طنز جدید

پرویز شیخ طادی در چند دهه گذشته در سینما حضور فعالی داشته است اما در سال های اخیر ساخت سریال های تلویزیونی را آغاز کرده و سعی کرده به قهرمان های زن بپردازد. سریال «بانوی سردار» که درباره یکی از قهرمانان زن ایران بود و سریال «آتش در گلستان» که روایتگر داستانی حماسی در کردستان با محوریت مرضیه حدیدچی بود، دو سریال او هستند که برای تلویزیون ساخته شدند. .

آرش مجیدی اگرچه این سال ها کمتر فعال شده است، اما به زودی به عنوان بازیگر اصلی فصل سوم سریال «سرزمین کهن» دیده می شود. سریالی که حدود ۱۰ سال پیش ساخته شد و از سال گذشته از شبکه کنداکتور پخش می شود. مجیدی یکی از بازیگران اصلی «تانک خورها» است و بازیگران دیگری نیز در کنار او به ایفای نقش می پردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا