بانک و بیمه

تامین مالی ساخت بیش از ۳۱۳ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی

به گزارش ایران تحلیل، سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن گفت: بانک مسکن تاکنون ۷۰۱ هزار و ۷۶۴ میلیارد ریال برای ساخت ۲۹۸ هزار و ۹۵۶ واحد مسکونی پرداخت کرده که ۳۷ درصد آن متعلق به مالکان است.

دکتر. حسینی با برشمردن این اقدام بانک مسکن در راستای اجرای سیاست دولت برای توسعه بخش مسکن و رفع مشکلات اقشار مختلف جامعه گفت: تا ششم. دی در این ماه ۷۹ هزار و ۳۰۷ طرح برای دریافت وجوه از محل طرح حرکت ملی به بانک ارائه شد که ۸۵ درصد آن سهم خود مالکان است.

مدیرعامل بانک مسکن به پیشرفت مثبت طرح حرکت ملی در استان ها اشاره کرد و یادآور شد: علاوه بر تهران، استان های اصفهان، کرمان، خراسان جنوبی، آذربایجان شرقی، اردبیل و فارس بیشترین پروژه های تامین مالی شده را دارند. به طوری که بانک مسکن در هر یک از آنها برای ساخت بیش از ۲۶۰۰ پروژه از این استان ها قرارداد منعقد کرده است.

با اشاره به توجه ویژه به مشارکت و انجام تعهدات در طرح ملی فعالیت بدنی، حسینی ابراز امیدواری کرد که با تقویت منابع بانک و مشارکت بیشتر شرکت های انبوه ساز و شرکت های مرتبط در ساخت و ساز مسکن، به عنوان مروج دولتی، توسعه بخش مسکن را موفق تر از گذشته کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا