تانک ۵۰۰ هیبرید؛ غول چینی وارد ایران شد
مخزن هیبریدی یکی از جدیدترین اتومبیل های وارداتی است که در گمرک دیده می شود ، اما هنوز اعلام نشده است.
تصاویری که اخیراً از گمرک ایران منتشر شده است نشان می دهد که مخزن Tank 500 HEV (مخزن ۵۰۰ HEV) وارد شده است. این خودرو در برخی از کشورها در دو نوع اساسی و فوق العاده آزاد شده است ، اما هنوز مشخص نیست که کدام نوع نسخه وارداتی به ایران و با چه قیمتی در دسترس خواهد بود.
به گفته فرارو ، شرکت بزرگ اتومبیل دیواری چین با مدل های برجسته ای مانند تویوتا لند کرویزر پرادو و فورد اورست با معرفی یک مدل مخزن هیبریدی خود حاوی رقابت ، رقابت کرده است. اما آیا این شاسی هفت چاسی واقعاً با غول های شاسی بلند شاسی خودرو رقابت می کند؟ Atterider مشخصات خودرو را که احتمالاً نسخه فوق العاده است ، بررسی کرده است.
طراحی مخزن ۲ به وضوح از شاسی آمریکا الهام گرفته شده است. نتیجه نهایی یک طراحی جسورانه و شکوهمند است که با پلاستیک های نقره ای پر از کروم و سطوح براق فراوان همراه است. حتی چرخ های ۵ اینچی کروم براق هستند. این سبک طراحی ممکن است همه مانند نباشد ، اما توجه زیادی را به خود جلب کرده است.
نمای عقب خودرو نسبتاً طبیعی است ، اما چراغهای بزرگ LED عمودی (که توسط قطعات کروم براق احاطه شده است) باعث می شود این ماشین لوکس به نظر برسد.
طراحی داخلی: لوکس با جزئیات خیره کننده
Great Wall تمام تلاش خود را در طراحی داخلی انجام داده است و هیچ چیز را با جزئیات از دست نداده است. کروم خرد شده و سطوح پلاستیکی مشکی براق در همه جا دیده می شود و یک صفحه لمسی بزرگ در مرکز کنسول قرار دارد. یکی از مزایای مخزن این است که دارای صفحه نمایش سرعت سربالایی در شیشه جلو اتومبیل است ، زیرا توصیه نمی شود هنگام رانندگی با منوهای صفحه نمایش پیچیده کار کنید. ویژگی های Android Otto و Apple همچنین استفاده از برنامه های محبوب مانند Google Maps و Messengers را امکان پذیر می کند.
دیوار بزرگ برای رعایت استانداردهای طراحی ژاپنی و سوئدی از دکوراسیون های چوبی در بعضی قسمت ها استفاده کرده است ، که به نظر شما پلاستیک با دقت بیشتری می بینید. این تنها ضعف ظاهری در کابین است و بقیه در سطح بسیار خوبی قرار دارند.
کلیدهای تهویه مطبوع در زیر صفحه نمایش با الگوی پوست مار نقره ای طراحی شده اند. پوشش فلزی مسواک بلندگوهای رودری (از برند Harman Infiniti) نیز بسیار شیک به نظر می رسد. یک آفتاب بزرگ پانوراما نیز نور طبیعی را به داخل ماشین سوق می دهد.
سیستم روشنایی محیطی با گزینه های متنوعی از جمله نوار ستاره در پایین داشبورد ، فضای جذاب را ایجاد می کند. صفحه شارژ بی سیم و درگاه های USB در جلو و عقب خودرو نیز شارژ لازم دستگاه های تلفن همراه را فراهم می کند.
صندلی های جلو با الهام از کلاس S مرسدس -بنز S در همه جهات تنظیم شده و دارای قابلیت گرمایش ، تهویه و ماساژ هستند. شما حتی می توانید یک سبک ماساژ را انتخاب کنید که در ترافیک سنگین بسیار مفید باشد.
صندلی های دوم همچنین دارای دریچه تهویه قابل تنظیم زاویه ای هستند. کف صاف ماشین فضای خوبی را برای وسط ایجاد می کند. صندلی های ردیف سوم جمع و جور هستند ، اما با فشار دادن یک دکمه می توان آنها را جمع کرد یا به اصل بازگردید.
به طور معمول ، فضای صندلی عقب (با صندلی های سطح سوم) فقط ۲ لیتر است ، اما با تاشو این صندلی ها به ۲ لیتر افزایش می یابد. اگر ردیف دوم برابر شود ، این فضا به ۲ لیتر خواهد رسید. همچنین یک پریز برق ۴ ولت در صندلی عقب وجود دارد.
عملکرد فنی: قدرت ترکیبی
این خودرو دارای یک موتور بنزینی ۲.۰ لیتری توربوشارژ با موتور الکتریکی است که در مجموع ۲ اسب بخار قدرت و ۲ نانومتر گشتاور تولید می کند. شتاب خودرو مناسب است و در ۲.۵ ثانیه به سرعت ۲ کیلومتر در ساعت می رسد و سیستم به طور مداوم بین تمام حالت های الکتریکی ، ترکیبی و بنزینی تغییر می کند.
مخزن ، در حالت اتوماتیک ، به شرایط ، دیفرانسیل جلو یا چرخ متحرک بستگی دارد تا همیشه از کشش کافی و مصرف سوخت بهینه شده برخوردار باشد.
امنیت: مجهز به آخرین فناوری ها
مخزن ۲ تا هفت کیسه هوا ، سیستم ترمز ABS با EBD ، کمک ترمز ، کنترل کروز تطبیقی با انحراف کمک به حفاظت از خط و اتومبیل بین خطوط ، هشدار برخورد عقب ، علائم راهنمایی ، رادار نقطه کور ، دستیار راننده (برای جلوگیری از حواس پرتی) ، پارکینگ اتومبیل با فشار زیاد ، پارکینگ هوشمند. دوربین های ۲ -degree ، سنسورهای پارک جلو و عقب ، قفل کودک و صندلی های ایزوفیکس از دیگر ویژگی های این خودرو هستند.
مصرف سوخت: ضعف اصلی
مصرف سوخت خودرو به همان اندازه که انتظار می رود رضایت بخش نیست ، اگرچه سیستم هوش مصنوعی آن برای شناسایی انواع ترافیک به خوبی انجام داده است.
مشکل اصلی مخزن مصرف سوخت زیاد است. اگرچه با سرعت کم بسیار بی سر و صدا حرکت می کند ، اما هنگامی که موتور بنزینی روشن می شود ، مصرف سوخت به شدت افزایش می یابد. دیوار بزرگ ادعا می کند که مصرف ترکیبی خودرو ۱.۵ لیتر در هر کیلومتر است که دقیق نیست. در شرایط واقعی ، به ندرت می توانید مصرف زیر ۲ لیتر در هر کیلومتر را تجربه کنید. (با سرعت زیاد در جاده های کفی ، ماشین حتی ۲ لیتر در هر کیلومتر نشان می دهد.)