اخبار اقتصاد ایران

تاکسی برقی ایران‌خودرو با چهره عجیب در آستانه ورود به بازار+ مشخصات

سری دوم تاکسی های برقی ایران خودرو برای تسریع در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی در آستانه ورود به بازار است.

ایران تحلیل ، گروه صنعتی ایران خودرو بر اساس راهکارهای وزارت ایمنی در تامین خودروهای برقی ناوگان حمل و نقل عمومی علاوه بر طراحی محصول برقی داخلی که برای اولین بار در خودروسازی کشور انجام شد. صنعت با خودروهای تارا و ررا. به منظور تسریع در روند نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، تاکسی های برقی را از برندهای معتبر و باکیفیت تهیه کرده است.

دومین محصولی که گروه صنعتی ایران خودرو با همکاری برند “فاو باستیون” یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین برندهای چین به ناوگان تاکسیرانی معرفی خواهد کرد، دارای امکانات ایمنی و رفاهی مناسبی برای رانندگان تاکسی و مسافران است. که مطمئنا می تواند رضایت آنها را جلب کند. دارند

تاکسی برقی ایران خودرو دارای استانداردهای به روز بوده و مجوزهای لازم را برای شماره گذاری و ورود به ناوگان تاکسیرانی دریافت کرده است.

این محصول دارای باتری لیتیوم فسفات است که در مدت ۳۰ دقیقه تا ۸۰ درصد شارژ می شود و با یک بار شارژ می تواند تا ۴۲۵ کیلومتر را طی کند.

موتور الکتریکی Faw Bastion NAT دارای حداکثر قدرت ۱۶۱ اسب بخار با حداکثر گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر است.

این خودرو دارای ابعادی به طول ۴۴۵۰ میلی متر، عرض ۱۸۴۰ میلی متر و ارتفاع ۱۶۸۰ میلی متر است و فاصله بین دو محور ۲۸۵۰ میلی متر است. فضای بسیار مناسب برای سرنشینان و بار و همچنین سهولت در سوار و پیاده شدن مسافران از جمله ویژگی های این خودرو است.

از ویژگی های این خودرو می توان به فرمان برقی، صندلی های چرمی شش حالته با حالت تهویه و استراحت برای راننده و چهار وضعیت برای سرنشین، اهرم تعویض دنده الکترونیکی، سیستم بازیابی انرژی ترمز و حرارت اضافی، سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل کشش، ترمز اضطراری، سیستم کمک حرکت در سربالایی، سیستم ضد واژگونی، کروز کنترل، سیستم نظارت بر باد لاستیک، ترمز دستی برقی، نگه داشتن خودکار، کشویی برقی در عقب سمت راست و چراغ های جلو، همه LAدی می تواند سفری دلپذیر و راحت را برای راننده و سرنشینان فراهم کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با انعقاد قرارداد با شهرداران شهرهای بزرگ آمادگی دارد تا این تاکسی را با سرعت بالا به شبکه تاکسیرانی کشور معرفی کند.

علاوه بر محصول باکیفیت، تضمین کیفیت و خدمات پس از فروش در دسترس مهمترین مزیت ارائه این خودروی برقی به رانندگان تاکسی است.

لازم به ذکر است ایران خودرو پیش از این تاکسی برقی GRE را معرفی کرده بود که ورود آن به ناوگان تاکسیرانی در کنار برند باستیون می تواند در رفاه حال رانندگان، مسافران و شهروندان و کاهش آلایندگی در کلانشهرها تاثیر بسزایی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا