محیط زیست

تاکید رئیس سازمان محیط زیست بر عمل به وظایف تا آخرین روز استقرار دولت

به گزارش خبرگزاری ایران تحلیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان محیط زیست، علی سلاجقه در اولین جلسه شورای معاونین این سازمان که پس از شهادت آیت الله رئیسی و یارانش برگزار شد، اظهار کرد: این حادثه ناگوار را تسلیت گفت و گفت: همه باید تا آخرین روز زندگی کنند. استقرار دولت، به تعهدی که در روز اول بین خود و خدایمان بسته بودیم عمل کنیم و تا آخرین لحظه به تعهدات و وظایف خود عمل کنیم.

وی با تاکید بر بیعت مجدد با حکومت مستقر و نظام اسلامی افزود: همه ما باید اینگونه باشیم. سید شهیدخدمتگزار این مردم باشیم و تا آخرین لحظه استقرار این دولت در انجام وظایف خود محکم و استوار باشیم و امیدواریم دولت آینده در سطح این دولت تداوم داشته باشد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به پایان مبارک شهدای خدمت، تصریح کرد: ما به مکتب تشیع و رویه آن عادت کرده ایم و سعادت شیعه احساس عروج و پیوند است، بسیاری از مدارس سرگردان هستند. و رها شده است. احساس پوچی می کنند، اما در اسلام وقتی انسان به عظمت دنیا و بازگشت همه به سوی خدا توجه کند، لذت می برد.

سلاجقه با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع پیکر شهید آیت الله رئیسی گفت: مردم ایران با حضور پرشور خود در مراسم تشییع شهید آیت الله رئیسی که امری مهربان تلقی می شد، شهید آیت الله رئیسی را برای همیشه به عنوان رئیس جمهور خود انتخاب کردند. رفراندوم

وی ادامه داد: اگرچه بسیاری از جریانات تلاش کردند تا این شهید بزرگوار را به هر وسیله ای که می توانستند تخریب کنند، اما وی هیچ گاه وارد حاشیه نشد و در همه حال دغدغه انجام وظایف اجرایی و خدمت به مردم را داشت.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: مقام معظم رهبری فرمودند نزدیک قله هستیم و رسیدن به قله مستلزم عبور از شیب تند است که انرژی زیادی می گیرد و همه باید در مسیر ظهور از تمام توان خود استفاده کنند. آقا امام زمان».Aj) قدمی برداریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا