اخبار اقتصاد ایران

تبادلات بیشتر ایران و داغستان نیازمند توسعه ظرفیت‌های کشتیرانی است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان با حضور در داغستان؛

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در سفر به جمهوری داغستان و در دیدار و گفتگو با اعضای هیئت تجاری این جمهوری گفت: همه می دانیم که امروزه اقتدار و قدرت یک کشور در امنیت غذایی آن، و “تحریم” این مورد برای هر دو کشور خوب است. و همسایه ایران و روسیه بیش از پیش نشان داده است.

ایران تحلیل رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان در سفر به جمهوری داغستان و در دیدار و گفتگو با اعضای هیئت تجاری این جمهوری گفت: همه می دانیم که امروز مرجعیت و قدرت یک کشور در امنیت غذایی آن است و “تحریم” این امر بیش از هر زمان دیگری به کشورهای دوست و همسایه ایران و روسیه نشان داده است.

صالح محمدی با اشاره به ظرفیت های استان گیلان افزود: ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه اقتصاد کشاورزی و تولید مواد غذایی در استان گیلان وجود دارد و اقتصاد این استان اقتصاد سبز است و قصد ما در این سفر تکمیل است. کریدور سبز گمرکی گیلان و داغستان کمک کنیم

وی با اشاره به ویژگی بارز بندر ماخاچ قلعه داغستان یادآور شد: برای مبادلات بیشتر به ظرفیت های کشتیرانی نیاز است و ویژگی اساسی کمبود یخ در بندر ماخاچ قلعه که عمیق ترین بندر روسیه است، وجود دارد. منجر به تقویت ناوگان دریایی شد و تبادل مزارع کشاورزی افزایش یافت. می توانیم افزایش دهیم

محمدی خاطرنشان کرد: با توجه به فرسودگی سریع محصولات کشاورزی و استفاده تازه از این محصولات، نباید در انتقال این محصولات توقفی وجود داشته باشد و باید در سریع ترین زمان ممکن به دست مصرف کننده برسد و باید موانع موجود برطرف شود. برای همکاری دو منطقه در این زمینه.

وی تاکید کرد: رویکرد تولید محصولات کشاورزی در کشورمان دانش بنیان و دانش محور است و می توانیم در این زمینه ها همکاری داشته باشیم. محمدی تصریح کرد: می توانیم با استفاده از پارلمان تجاری دو کشور از توانایی های دو کشور استفاده کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا