ترندهای روز

تبرئه پسر جوان از اتهام تجاوز به دختر فامیل

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

این پسر مدعی شد که دختر به دلیل پایان یافتن رابطه عاشقانه از او شکایت کرده است اما مدارک به دست آمده چیز دیگری را نشان می دهد.

یک سال پیش دختری با ماموران تماس گرفت و گفت که مورد تعرض قرار گرفته است. وی گفت: پسری از آشنایان من را به خانه اش دعوت کرد و به من حمله کرد و تهدید به پرتاب اسید کرد.

با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله ماموران پسر جوان را دستگیر کردند. سپس پرونده به دادگاه کیفری استان تهران رفت. دختر جوان به نام پریسا به تشریح جزئیات ماجرا پرداخت و گفت: ساسان از آشنایان دور ماست و رابطه فامیلی دوری داریم. او از من خواستگاری کرده بود، هر چند خانواده ها هنوز از آن خبر نداشتند. یک روز ساسان مرا به خانه اش دعوت کرد و من پذیرفتم. او به من تجاوز کرد. وقتی اعتراض کردم به من گفت تو حق نداری شکایت کنی و اگر شکایت کنی به صورتت اسید می ریزم.

ادعای پریسا توسط ساسان رد شد. پسر جوان گفت: پریسا با میل خودش به خانه ما آمد و من اصلا اصراری بر حضور او نداشتم. رابطه ما یک رابطه متقابل بود و خود پریسا هم قبول کرد که با هم رابطه داشته باشیم.

به این ترتیب ساسان از اتهام تجاوز جنسی تبرئه شد. این حکم مورد اعتراض پریسا قرار گرفت و او گفت حاضر به بخشش نیست و متهم باید مجازات شود. با توجه به اعتراض پریسا، دیوان عالی کشور به این پرونده رسیدگی و رأی صادره از سوی دادگاه نقض شد.

بنابراین شاکی و متهم بار دیگر پای میز محاکمه رفتند. شاکی این بار گفت: ساسان به من قول ازدواج داد. مرا به خانه اش برد. من فکر می کردم یک نفر در خانه است زیرا ما قبلاً با خانواده ملاقات می کردیم. رفتن به خانه آنها برای من چیز جدیدی نبود، اما ساسان به من تجاوز کرد و سپس تهدید به اسیدپاشی کرد. آنقدر مرا کتک زد که بدنم کبود شد. من حاضر نیستم بگذرم

نوبت به ساسان که رسید گفت: من اتهام تجاوز جنسی را قبول ندارم. من و پریسا فامیل دور هستیم و خانواده هایمان رفت و آمد می کردند. در همین سفرها بود که عاشق شدیم و قرار بود ازدواج کنیم. اما بعد از مدتی متوجه شدم که احساس من نسبت به پریسا عشق نیست بلکه هیجان است و متوجه شدم که اصلاً از نظر اخلاقی با هم سازگار نیستیم و به او گفتم که پشیمان هستم و دیگر نمی خواهم این رابطه را ادامه دهم. .

متهم گفت: پس از این ماجرا بود که پریسا تصمیم گرفت از من شکایت کند. چون حاضر نشدم با او ازدواج کنم، او می خواهد از من انتقام بگیرد.

در نهایت قضات به مشکل خوردند و متهم را به اتهام تهدید و ضرب و جرح به ۹۹ ضربه شلاق و یک سال حبس محکوم کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا