فرهنگ و هنر

تبریک رئیس سازمان سینمایی به مناسبت روز خبرنگار :: افق میهن

رئیس سازمان سینمایی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاش های خبرنگاران و اصحاب رسانه در راستای حرکت سینمای ایران به سمت رشد و پویایی تقدیر کرد.

به گزارش افق میهن، رئیس سازمان سینمایی کشور در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت. در متن پیام آمده است محمد خزایی گفته شده است: فرا رسیدن روز خبرنگار را به جامعه رسانه ای کشور و به ویژه به همه خبرنگاران سینمایی تبریک می گویم، در دنیای امروز رسانه جزء جدایی ناپذیر جامعه و زندگی مدرن است و نوری که در دستان قشر زحمتکش رسانه همیشه با امید، آگاهی، اخلاق و عدالت می درخشد.

این جامعه کوشا و آگاه در مقابله با رسانه های سلطه و استکبار یکی از پیشتازان خط نبرد در کارزار جنگ نرم دنیای امروز بوده و هست. یقینا حرکت سینمای ایران در مسیر پویایی، رشد و بالندگی در سه سال سخت و پرتلاطم دولت شهید آیت الله رئیسی بدون همراهی و مشارکت خبرنگاران و نویسندگان موفقیت آمیز نبود.

به نقش مهم جامعه رسانه ای کشور در تبیین و اطلاع رسانی ابعاد فعالیت های سینمایی دولت سیزدهم واقف هستیم و در طول هزار روز حضور اینجانب در مدیریت سینما از حمایت، حمایت و خدمات ارزنده عزیزان آگاه هستیم. رسانه ها و منتقدان ما را مصمم تر برای ادامه راه کرده اند.

رشد شاخص های رونق و پیشرفت سینما با شما عزیزان بی ادعا و زحمتکش امکان پذیر شده است و معتقدم ادامه این روند با کمک شما عینی تر و آسان تر خواهد شد. وظیفه خود می دانم که به همه فعالان این عرصه به ویژه خبرنگاران حوزه سینما به بهانه روز خبرنگار خسته نباشید بگویم.

۲۶ مرداد مصادف با شهادت است محمود صارمی و روز خبرنگار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا