ترندهای روز

تبعات دستگیری در فرانسه؛ پاول دورف فرزندش را از دست داد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

پاول دورف، مدیر عامل تلگرام و شریک عاشقانه اش جولی واویلووا می گویند که در دوران بازداشت کوتاه مدت دورف در فرانسه متوجه شدند که جولی باردار است. این زوج معتقدند اضطراب ناشی از تحقیقات و فشار روانی باعث سقط جنین آنها شده است.

طبق پست پاول دورف در کانال تلگرامی خود، پلیس پس از فرود در پاریس او و واویلووا را به مدت ۳ ساعت در فرودگاه بازداشت کرد. سپس تمامی دستگاه ها و گوشی های آنها توقیف شد. سپس به جز کوتوله، یارانش اجازه رفتن پیدا کردند.

شریک عاطفی دورف می گوید که پس از چند ساعت بی خبری از پاول، یک گوشی جدید می خرد و در شبکه های اجتماعی خبری می بیند که ممکن است مدیر عامل تلگرام به ۲۰ سال زندان محکوم شود و حتی او را مقصر دستگیری پاول دورف بداند. . او می گوید با خواندن این مطالب دچار حملات پانیک می شود.

درست زمانی که پاول دورف در بازداشت است متوجه می شود که باردار است. خبر حاملگی واویلووا را وکیل پاول دورف نیز به او می رساند، اما این خبر خوب دیری نمی پاید.

سقط جنین شریک زندگی پل دورف

جولی واویلووا می گوید که به توصیه پزشک و به دلیل اضطراب شدید از پاسخ فوری به درخواست های مقامات فرانسوی برای بازجویی امتناع کرد و چند هفته بعد خود را برای بازجویی به مجریان قانون تسلیم کرد.

حدود ۴۰ روز پس از دستگیری پاول دورف، واویلووا که در هفته ۱۰ بارداری بود به پزشک مراجعه کرد و متوجه شد که قلب کودکش دیگر نمی‌تپد. به گفته او، اضطراب ناشی از دستگیری دورف و حاشیه های پر سر و صدا این رویداد “برای این پسر کوچولو” زیاد بود.

مقامات فرانسوی پاول دورف را به اتهامات مختلف به مدت ۴ روز بازداشت کردند. این اتهامات شامل مشارکت در توزیع محتوای جنسی افراد زیر سن قانونی و فروش مواد مخدر بود. با این حال، بازداشت مدیر عامل تلگرام انتقاد شدید حامیان آزادی بیان را نیز به دنبال داشت.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا