ترندهای روز

تبعات شکست برابر آرژانتین: فلیکس سانچز اخراج شد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

تیم ملی اکوادور صبح امروز به وقت ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمریکا ۲۰۲۴ به مصاف تیم ملی آرژانتین رفت و پس از تساوی در وقت قانونی، در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد تا به نیمه نهایی صعود کند. -مرحله نهایی. باقی بماند

اکوادور در جریان بازی مقابل شاگردان لیونل اسکالونی فرصت برد را داشت اما از دست دادن ضربه پنالتی باعث شد تا در نهایت تنها با ضربات پنالتی سرنوشت این بازی را رقم بزنند و درخشش دبو مارتینز سد محکمی در مقابل این تیم شد. آنها در میان جمعیت باشند. در این مسابقات چهار تیم برتر حضور داشتند.

ساعتی پس از پایان این دیدار، فدراسیون فوتبال اکوادور با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که قراردادش با فلیکس سانچز فسخ شده و او دیگر هدایت این تیم را بر عهده نخواهد داشت و نشان داد که از عملکرد خود در کوپا ۲۰۲۴ راضی نیست. . .

1830864

آنها در این بیانیه تاکید کردند که از زحمات، حرفه ای بودن و عملکرد خوب فلیکس سانچز و کادر فنی اش تشکر می کنند اما قرارداد آنها با این فدراسیون فسخ شده و دیگر همکاری نخواهند کرد. فدراسیون فوتبال اکوادور نیز برای این مربی اسپانیایی در آینده آرزوی موفقیت کرد.

سانچز پیش از این هدایت تیم ملی قطر را بر عهده داشت و موفق شده بود با این تیم قهرمان جام ملت های آسیا شود و از اسفند ۲۰۲۳ روی نیمکت اکوادور حضور داشت و حالا باید از این تیم خداحافظی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا