اخبار بورس

تتر به‌دنبال عرضه استیبل‌کوین جدید با پشتوانه درهم امارات

آیا یک استیبل کوین جدید در راه است؟

تتر قصد دارد یک استیبل کوین جدید با پشتیبانی درهم امارات متحده عربی راه اندازی کند. این استیبل کوین که با همکاری شرکت های فناوری اماراتی فونیکس گروپ و گرین اکورن سرمایه گذاری در حال توسعه است، با تضمین ذخایر نقدی امارات متحده عربی، ثبات و اعتماد ایجاد می کند. تتر به دنبال تاییدیه بانک مرکزی امارات برای این پروژه است که انتظار می رود چندین ماه طول بکشد.

گزارش کردن اخبار بورس به گزارش سرمایه گذاری؛ تتر، شرکت پشتیبان ۱۱۴ میلیارد دلار استیبل کوین USDT، قصد دارد یک استیبل کوین جدید با حمایت درهم امارات متحده عربی (امارات متحده عربی) راه اندازی کند.

این استیبل کوین که هنوز نامگذاری نشده است با همکاری دو شرکت بزرگ فناوری امارات متحده عربی، گروه PLC Phoenix و Green Acorn Investments Ltd توسعه خواهد یافت. اگرچه این شرکت‌ها تاریخ دقیقی را برای راه‌اندازی استیبل کوین اعلام نکرده‌اند، پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، گفت که اخذ تاییدیه از بانک مرکزی امارات متحده عربی گام بعدی این پروژه است و ممکن است چندین ماه طول بکشد.

آردوینو در بیانیه ای مطبوعاتی گفت، استیبل کوین جدید که به طور کامل توسط ذخایر نقدی امارات پشتیبانی می شود، با استانداردهای ذخیره تتر مطابقت دارد تا از ثبات و اطمینان به ارزش آن اطمینان حاصل شود.

توکن جدید برای کمک به ساده سازی تجارت و نقل و انتقالات بین المللی، کاهش هزینه های تراکنش و ایجاد پوششی در برابر نوسانات ارز در نظر گرفته شده است.

بانک مرکزی امارات متحده عربی قبلاً راه را برای تنظیم ارزهای دیجیتال متصل به دارایی های دنیای واقعی هموار کرده است. در ماه ژوئن، این بانک طرحی را برای نظارت و مجوز پروتکل های استیبل کوین، به ویژه پروتکل هایی که توسط درهم امارات پشتیبانی می شوند، تصویب کرد.

در حالی که جزئیات پروژه هنوز در حال نهایی شدن است، این اقدام بخشی از تلاش های امارات متحده عربی برای ایفای نقش رهبری در فضای ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از برنامه آن برای تغییر زیرساخت های مالی است.

در حال حاضر، استیبل کوین‌های بدون پشتوانه Dash توسط سازمان تنظیم مقررات دارایی‌های مجازی دبی (VARA) تنظیم می‌شوند. اگرچه سؤالاتی در مورد اینکه چارچوب پیشنهادی چگونه بر ارائه دهندگان خدمات پرداخت موجود تأثیر می گذارد، باقی می ماند، این طرح مسیر روشنی را برای استیبل کوین های تنظیم شده در امارات ایجاد می کند.

گسترش تتر در بازار امارات متحده عربی در حالی صورت می‌گیرد که ناشر به گسترش خدمات خود فراتر از USDT، بزرگترین استیبل کوین از نظر ارزش بازار و جزء کلیدی اکوسیستم دارایی دیجیتال، ادامه می‌دهد.

این شرکت اخیراً USDT را روی بلاک چین Aptos راه‌اندازی کرد تا کارمزد تراکنش‌ها را تا «تنها کسری از یک پنی» کاهش دهد، این شرکت در بیانیه‌ای که اوایل این هفته منتشر شد، گفت.

USDT Tether بر روی چندین بلاک چین در دسترس است، ترون با گردش خالص ۶۰.۷۳ میلیارد دلار پیشتاز است و پس از آن اتریوم با ۵۲.۵۹ میلیارد دلار قرار دارد.

پایان مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا