خودرو

تجربه رانندگی با محصولات تجاری گروه بهمن در اهواز


آنچه دیگران می خوانند:

گروه بهمن با سبدی از محصولات مختلف خود از جمله Empower BD500، تک محور FAWJ6،

این رویداد در روزهای پنجم و ششم برگزار می شود اردیبهشت این ماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ بعد از ظهر و ۱۶:۳۰ تا ۶:۳۰ بعد از ظهر ادامه خواهد داشت و رانندگان این فرصت را خواهند داشت تا محصولات تک محور X9، EmpowerBD500 و FAWJ6 را رانندگی کنند.

باید بگویم؛ کامیون BD300 توانمند ۱۹ تن بهمن این دیزل است. کامیون BD300 از موتور معروف کامینز استفاده می کند که با حجم موتور ۶۷۰۰ سی سی ۳۰۰ اسب بخار قدرت تولید می کند.

تراکتور EmpowerBD500 با موتور معروف کامینز با حجم ۱۱۸۰۰ سانتی متر مکعب می تواند ۴۴ تن بار را حمل کند. این قاتل از سال ۱۴۰۱ مالک این شرکت بوده است بهمن گازوئیل تولید و روانه بازار شد.

همچنین X9 از دیگر محصولات پیشرفته بهمن این دیزل است که می تواند با بهترین قاتلان اروپایی رقابت کند. این محصول مجهز به موتور ۱۳ لیتری با قدرت ۵۶۰ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰۰ نیوتن متر، گیربکس ۱۲ سرعته اتوماتیک ZF آلمان و ریتاردر هیدرولیک ۵ مرحله ای می باشد. این خودرو به انواع سیستم های کنترلی و ایمنی پیشرفته از جمله کروز کنترل تطبیقی، سیستم ترمز ضد قفل و ترمز اضطراری هوشمند مجهز است.

تراکتور فاو J6 با موتور شش سیلندر تزریق مستقیم WUXI و مجهز به توربوشارژ و اینترکولر و همچنین گیربکس ZF و ۱۶ دنده دستی با کندکننده هیدرولیک پنج مرحله ای است. از نظر امکانات رفاهی، این تراکتور دارای تهویه مطبوع و گرمایش در محل، یخچال و کتری سرنشین، صندلی راننده با سیستم تعلیق بادی با قابلیت تنظیم گرمایش و سرمایش شش جهته، کروز کنترل و سیستم های ایمنی مانند AEBS و LDWS، چراغ های روشنایی در روز و ده ها ویژگی دوباره ارائه می شود.

کامیون فورس F210 با موتور کامینز و حجم ۴۵۰۰ سی سی می تواند ۱۲ تن بار را جابجا کند. فورس F210 یک خودروی تجاری ایمن، مدرن و راحت است. محموله فورس ۱۲ تن ایمن است زیرا از آخرین فناوری های روز دنیا استفاده می کند. ترمز به عنوان ابزار اصلی ایمنی خودرو در فورس ۱۲ تن از پیشرفته ترین روش ها استفاده می کند و نسبت به سایر رقبای داخلی برتری دارد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا