اخبار اقتصاد ایران

تجربه گیمینگ هیجان انگیز و واقعی در دنیای پلی استیشن

توصیه می کنم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع بازی ها و دسته بندی آنها بیشتر آشنا شوید.

امروزه با رشد صنعت بازی، شاهد ورود بازی های مختلفی به بازار هستیم که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند و می توانند تجربه متفاوتی را برای گیمرها رقم بزنند. هر کدام از این بازی ها در دسته ها و موضوعات مختلفی وجود دارند که از جمله آنها می توان به بازی های اکشن، ماجراجویی، بازی های رزمی، بازی های ورزشی و … اشاره کرد.

همچنین همزمان با رشد صنعت بازی در دنیا، شاهد ورود پلتفرم ها و کنسول های بازی متنوع به دنیا هستیم که می توانند لذت تجربه بازی های مختلف در دسته های مختلف را برای شما دوچندان کنند! حال یکی از نکاتی که گیمرها برای تجربه بهتر و لذت بخش تر از بازی های مختلف باید رعایت کنند نحوه خرید و تهیه اکانت بازی است!

با توجه به تعداد بازی هایی که هر روز در بازار عرضه می شوند، هر گیمری باید قبل از تهیه و خرید اکانت قانونی بازی مورد نظر خود با موضوعات و دسته بندی های مختلف بازی آشنا شود! بنابراین توصیه می کنم در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با انواع بازی ها و دسته بندی آن ها بیشتر آشنا شوید.

انواع دسته بندی بازی ها

همانطور که گفته شد امروزه بازی های مختلفی در دنیا وجود دارد که هر کدام با موضوعات مختلفی دسته بندی می شوند! در بین این دسته بندی ها موضوعاتی وجود دارند که با توجه به ویژگی هایی که دارند توانسته اند محبوبیت زیادی کسب کنند! در ادامه به معرفی برخی از این دسته بندی ها می پردازیم.

عمل

سری بازی های ویدئویی اکشن یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین بازی ها محسوب می شود که طرفداران زیادی در بین گیمرها دارد و توانسته حجم زیادی از بازار بازی های ویدیویی را به خود اختصاص دهد. ژانرهای مختلفی از بازی ها شامل اکشن ماجراجویی، اکشن اول شخص و اکشن تیراندازی وجود دارد.

همچنین محتوای اکثر این نوع بازی ها اکثرا جنایی و چالش برانگیز است که به شما کمک می کند تا هیجان زیادی را تجربه کنید و همچنین به دلیل اینکه این مدل از بازی ها محبوبیت زیادی در بین گیمرها پیدا کرده است، اکثر شرکت های بازی سازی در دنیا به تولید و عرضه این مدل از بازی ها می پردازد.

بازی Assassin’s Creed Mirage

Assassin’s Creed Mirage یکی از بهترین بازی های سری اکشن است که پس از ورود به بازار توانسته به یکی از بهترین بازی های سری اکشن تبدیل شود. بازی Assassin’s Creed Mirage توسط شرکت بازی سازی Ubisoft طراحی و ساخته شده است.

این بازی ادامه سری بازی های معروف Assassin’s Creed می باشد که هر نسخه از این بازی توانست به موفقیت های بزرگی دست یابد. بازی Assassin’s Creed Mirage در شهر بغداد اتفاق می افتد. داستان بازی در مورد شخصیت باسیم است. این شخصیت در طول داستان بازی با چالش های زیادی روبرو می شود که باید از پس هر کدام با موفقیت برآید.

از طریق وبسایت Worm Game می توانید یک بازی دیگر از سری Assassin’s Creed خریداری کنید Assassin’s creed mirage اکانت قانونی انجام دادن!

ماجرا

یکی دیگر از موضوعات محبوب و دوست داشتنی بازی های ویدیویی، سری بازی های ماجراجویی است. امروز بازی های جدیدی در دسته ماجراجویی عرضه شده اند که محبوبیت زیادی پیدا کرده اند!

اگر به دنبال بازی هایی هستید که بتواند ساعت ها و روزها ذهن شما را از نظر داستانی تسخیر کند و هیجان زیادی را برای شما به ارمغان بیاورد، سری بازی های ماجراجویی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. این مدل از بازی ها تمرکز اصلی را روی داستان و همچنین نقشه بازی گذاشته است! بنابراین در این مدل از بازی ها می توانید بازی را در دنیایی باز و گسترده تجربه کنید و مراحل بازی را یکی پس از دیگری طی کنید.

بازی GTA V

اگر گیمر هستید، حتما حداقل یک بار نام GTA V را شنیده اید. GTA V یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Rockstar North طراحی و توسط Rockstar Games منتشر شده است.

این بازی در سال ۲۰۱۳ برای کنسول های بازی پلی استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ منتشر شد. البته بعدها نسخه های مختلفی از این بازی روانه بازار شد که از نظر گرافیک و گیم پلی توانستند عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارند. به طور کلی داستان بازی GTA V در ایالت لس آنجلس می باشد که دارای سه شخصیت اصلی به نام های مایکل، تروور و فرانکلین می باشد. در طول داستان بازی هر کدام از این شخصیت ها نقش های مهمی را ایفا می کنند و می توانند در انجام ماموریت های مختلف به شما کمک کنند.

برای تجربه این بازی مهیج و زیبا می توانید این کار را انجام دهید خرید بازی GTA V بازی را از طریق سایت Worm انجام دهید.

بازی های مسابقه ای

نوبت هر چه که باشد، زمان معرفی سری بازی های مسابقه ای است! معمولا این مدل از بازی ها در زمینه ورزش طراحی و به بازار عرضه می شود. اگر به سریال های مسابقه ای و مبارزات خیابانی یا حتی مسابقات فوتبال علاقه زیادی دارید پیشنهاد می کنم فرصت تجربه سری بازی های مسابقه ای را از دست ندهید!!

بازی فیفا ۲۴

یکی از بهترین و جدیدترین بازی های سری ریسینگ FIFA 24 می باشد، این بازی که در زمینه شبیه سازی مسابقات فوتبال می باشد توانسته گرافیک، گیم پلی و … عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دهد. البته اگر شما هم از طرفداران سری بازی های فوتبال هستید حتما سری قبلی بازی های فیفا را تجربه کرده اید!

در این نسخه از بازی فیفا توجه زیادی به جزئیات بازی شده است! به طوری که هر بازیکن در این بازی حرکات خاص خود را دارد! بنابراین می توانید تجربه بهتری از این بازی داشته باشید! بنابراین، اگر می خواهید آخرین نسخه بازی فیفا را تجربه کرده و از آن لذت ببرید، این یک فرصت طلایی است خرید اکانت فیفا ۲۴ وب سایت Worm Game را با قیمت بسیار مناسب از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا