بانک و بیمه

تجمیعی تراز مثبت ۶۰ درصد وکار

بازار؛ گروه تبادل: بانک کارآفرین طی خدمت یک ماهه تا ۳۰ ام دی این شرکت در سال جاری ۱۱۱۱.۸ میلیون ریال از محل تسهیلات اعطایی، سپرده‌ها، اوراق، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزدهای دریافتی درآمد و ۸۱۸.۶ میلیون ریال از محل هزینه‌های مالی، سود سپرده‌ها و کارمزد شناسایی کرد. این بانک نیز در این ماه تراز مثبت ۳۶ درصدی را ثبت کرد.
بانک تجارت با سرمایه ثبت شده ۴۶۰۰ میلیون ریال در عملکرد ۱۰ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰. دی ۱۴۰۲ مبلغ ۱۰۵۳۹.۶ میلیون ریال درآمد و ۶۵۹۱.۹ میلیون ریال هزینه ثبت کرد.
همچنین بانک کارآفرینان تراز مثبت ۶۰% در طول عملکرد تجمعی ثبت شد.
در طول اجرا از ۹ ماه تا ۳۰ کار کنید آذر ۱۴۰۲ سود ۱۲۶۲ میلیارد تومانی را گزارش کرد. بر اساس آخرین گزارش ماهانه ۱۳ بانک بورسی و فرابورسی در مجموع ۴۷.۵ میلیارد تومان درآمد عملیاتی دارند و بانک کارآفرین با سهم ۳ درصدی در جایگاهی قرار دارد که نشان می دهد ۱۳ بورس نیز وضعیت خوبی دارند. برنامه‌های بخش خدمات بانکی بر اساس داده‌ها و بانک‌های فرابورسی اجرا شده در هشت ماهه سال جاری معادل ۹۰ درصد کل سال ۱۴۰۱ است. نتیجه عملیاتی من این را به عنوان رشد تشخیص دادم سودآوری بانک ها دارد.

گزارش حساب جاری بانک کارآفرین در بین بانک های بورسی رتبه نهم را دارد و سهم ۲ درصدی در بخش بانکی دارد و ارزش بازار آن به حدود ۵ درصد می رسد. همچنین با رشد ۲۸ درصدی در ۸ ماهه امسال، رتبه نهم نرخ سود تسهیلات ریالی بانک های بورسی را به خود اختصاص داده و در سایر شاخص ها نیز از جایگاه نسبتا خوبی برخوردار است، بنابراین در مقایسه ریالی نسبتا خوب است. کشورهای خارجی جایگاه منابع مبادله ای را در میان بانک های منتخب با رشد ۲۶ درصدی به خود اختصاص داده است. در حال حاضر این بانک با نسبت P/E 6 جایگاه خوبی در گروه بانکی دارد چرا که میانگین نسبت P/E گروه نیز در همین محدوده قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا