اخبار بورس

تحقق نزدیک به صد در صد سود خالص در سال ۱۴۰۲

خسروی مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گهرفام گفت:

مدیرعامل شرکت تولیدی و صنعتی گهرفام گفت: از نظر سود عملیاتی بیش از ۹۶ درصد پیش بینی بودجه سال ۱۴۰۲ را محقق کرده ایم و تقریباً ۱۰۰ درصد سود خالص پیش بینی شده سال ۱۴۰۲ را محقق کرده ایم.

به گفته بیپیام های آیهداود خسروی مدیرعامل شرکت گوهرفام در تشریح گزارش مالی شرکت گفت: از نظر عملکرد مالی ۲۴۰ میلیارد تومان سود ناخالص و در نهایت نسبت به عملکرد سال ۱۴۰۱ به سود خالص ۱۵۷ میلیارد رسیدیم که بودجه و بحث های موجود در مورد فروش، تحقق محصول، تحقق تناژ و فروش و سود محصول، گزارش کاملی ارائه شد.

وی افزود: از نظر سود عملیاتی بیش از ۹۶ درصد پیش بینی بودجه سال ۱۴۰۲ را محقق کرده ایم و همچنین تقریباً ۱۰۰ درصد سود خالص پیش بینی شده سال ۱۴۰۲ را محقق کرده ایم.

خسروی گفت: نکته مهم این است که با توجه به شرایط مالی سال ۱۴۰۳، با استفاده بیشتر از تسهیلات بانکی، با توجه به شرایط اقتصادی فعلی کشور، می توانیم مواد اولیه بیشتری را برای دستیابی به برنامه تولید خود تامین کنیم. استفاده از فرصت های مالی می تواند بسیار مفید باشد.

وی خاطرنشان کرد: از جمله اهداف و برنامه های گروه گوهرفام که امیدواریم با همکاری همه همکاران فعال و صادق در مجموعه و حمایت شرکت سرمایه گذاری سلیم بتوانیم آن را پیش ببریم، ایجاد استاندارد ITF است که راه اندازی شد. در پایان سال گذشته نیز در فاز اول اجرا شده است و طی یکی دو ماه آینده این نصب به اتمام می رسد و موفق به اخذ این گواهینامه خواهیم شد.

خسروی ادامه داد: با توجه به توسعه سایت کارخانه که دو سه سال است بحث آن مطرح شده است، اگر بخواهیم به افزایش قابل توجهی در تولید و تنوع محصول دست یابیم، فضای فعلی کارخانه ممکن است برای تناژ بیشتر مناسب نباشد. بیش از ۷ یا ۸ هزار تن در سال. به همین دلیل هم اکنون در مرحله بررسی طرح توجیهی توسعه کارخانه هستیم.

وی بیان کرد: برنامه های خوبی را آغاز کرده ایم و در نمایشگاه های صادراتی دو تا سه کشور همسایه و منطقه حضور فعال داریم تا شرایط خوبی برای صادرات و البته ارز حاصله برای واردات مواد ایجاد کنیم. بیایید از اولیه استفاده کنیم.

خسروی تصریح کرد: یکی دو برنامه توسعه محصول راه اندازی شده است که یکی از آنها توسعه محصول آستر است. دی در خودروسازی کاربرد دارد و تحقق یا توسعه این محصول در گهرفام شرایط متفاوتی را برای تعداد تولیدات و درآمد حاصل از آن به همراه داشت. این پروژه حدود یک سال زمان می برد و امیدواریم امسال به بهره برداری برسد

اشتراک گذاری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا