ترندهای روز

تحقیقات جنایی درباره تصادف مرگبار در بلوار اندرزگو

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

متوفی همرد ۶۰ ساله است که ساعت ۲۰ پنجشنبه گذشته مرگ وی به بازپرس قتل بازپرس دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد. پس از آن بازپرس محسن افچی دستور رسیدگی به این حادثه مرگبار را صادر کرد.

ماموران با حضور در صحنه تصادف در بلوار اندرزگو در تحقیقات اولیه متوجه شدند مرد متوفی راننده یک پراید او لحظه ای قبل از تصادف ماشینش را کنار خیابان پارک کرد. وقتی از ماشین پیاده شد، یک خودروی SUV در چند متری او توقف کرد و راننده از او خواست ماشینش را حرکت دهد تا بتواند ماشینش را پارک کند. سرانجام صحبت آنها به مشاجره منتهی شد و راننده SUV راننده بود پراید رانده شد

به گفته شاهدان، در همان لحظه یک دستگاه خودروی پژو با سرعت از محل درگیری دو راننده عبور می کرد که مردی ۶۰ ساله مقابل خودروی خود سقوط کرد و خودرو با وی برخورد کرد و در نهایت به مرگ راننده پراید تبدیل شد.

با این نتایج بازپرس جنایی دستور دستگیری راننده خودروی شاسی بلند و دستگیری راننده پژو را صادر کرد.

در حال حاضر هر دو راننده دستگیر شده خود را بی گناه می دانند. راننده پژو در خصوص این حادثه مدعی است که در مسیر عادی خود در حال حرکت بوده و تنها در یک لحظه شاهد افتادن فردی مقابل خودرویش بوده است. همچنین راننده خودروی شاسی بلند مدعی است که خود مرد ۶۰ ساله به عقب رفته و باعث این حادثه شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا