ارزهای دیجیتال

تحلیلگران درباره قیمت بیت کوین در سال 2024 چه می‌گویند؟







اگرچه به نظر می رسد بیت کوین وارد مرحله اصلاح قیمت شده است، اما تحلیلگران به آینده آن خوش بین هستند.



به گزارش ایران تحلیل، ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس اکنون انتظار دارد که قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ از ارزش پیش بینی شده ۸۰ هزار دلار فراتر رود. بانک چندملیتی بریتانیایی استاندارد چارترد انتظارات بسیار بهتری از بیت کوین دارد و پیش بینی می کند که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال جهان در سال جاری به ۱۵۰۰۰۰ دلار برسد.

بر اساس گزارش‌های موجود، تنگ در رویدادی در بانکوک گفت: «با کاهش عرضه و ادامه تقاضا، انتظار می‌رود که قیمت بیت‌کوین از تخمین قبلی خود یعنی ۸۰۰۰۰ دلار فراتر رود. پس از آن که چنگ پنگ ژائو، مدیرعامل سابق بایننس چندین ماه پیش در توافقی با ایالات متحده، به اتهام تخلفات پولشویی در این شرکت اعتراف کرد، تنگ به عنوان مدیرعامل جدید بایننس منصوب شد.

تنگ توضیح می‌دهد که صندوق‌های قابل معامله در مبادلات بیت‌کوین (ETF) در ایالات متحده از زمان انتصاب او به‌عنوان مدیرعامل، شاهد جریان‌های قابل توجهی بوده‌اند. او همچنین گفت که انتظار دارد دفاتر خانگی و بنیادهای بیشتری در آینده نزدیک دارایی های خود را در این صندوق ها افزایش دهند.

تنگ همچنین در مورد افزایش اخیر بیت کوین که شاهد آن بود که بزرگترین ارز دیجیتال جهان به بالاترین سطح خود رسید، گفت: «ما تازه در آغاز هستیم.

پیش بینی قیمت بیت کوین بانک استاندارد

علاوه بر مدیر عامل بایننس، بانک بریتانیایی استاندارد چارترد نیز در یادداشت تحقیقاتی جدید به تحلیلگران گفت که در صورت ادامه افزایش ورودی ETF، بیت کوین می تواند در سال ۲۰۲۵ به ۲۵۰۰۰۰ دلار برسد. تحلیلگران استاندارد چارترد سال گذشته گفتند که قیمت بیت کوین می تواند در سال ۲۰۲۴ به ۱۰۰۰۰۰ دلار برسد. در تابستان، آنها پیش بینی خود را برای همان دوره به ۱۲۰۰۰۰ دلار تغییر دادند.

قیمت ۱۵۰۰۰۰ دلار اکنون برای سال ۲۰۲۴ محتمل به نظر می رسد. برای پایان سال ۲۰۲۴، ما برآورد قیمت خود را از ۱۰۰,۰۰۰ دلار به ۱۵۰,۰۰۰ دلار افزایش دادیم زیرا جریان ETF تا کنون سریعتر به قیمت BTC حرکت کرده است.

تحلیلگران استاندارد چارترد همچنین استدلال می کنند که در صورت موفقیت آمیز بودن ETF های جدید، قیمت بیت کوین به افزایش خود ادامه خواهد داد.









دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا