ترندهای روز

تحلیل عجیب از فضای سیاسی در دوره پسارئیسی

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

* نمی توان یا نباید کاری کرد؟ طبیعتاً نمی توانید ساکت و منفعل باشید. یکی از گزینه های مهم، وقوع حوادث غیرمترقبه است. مثلا در بین کاندیداهایی که می آیند یک نفر می تواند مردم بی تفاوت و مستاصل را بیدار کند و به دلایل مختلف رای لازم را به دست آورد.

* برای تحقق چنین امکانی نمی توان در حاشیه بود و انتظار موفقیت داشت، بلکه باید در میدان بود و از فرصت ها استفاده کرد. اما بخشی از احتمالات پیش رو می تواند تلاش نیروهای مخالف اصلاحات برای تحقق شرایط نامطلوب و محتمل برای اصلاحات باشد که در این صورت باید برای جلوگیری از وقوع آن تلاش کرد.

*بنابراین در ایران تحلیلات پیش رو نیز شرایط نامطلوب تر برای فعال اصلاح طلب پیش می آید که با رفتار خود می تواند احتمال تحقق آن را کم کند مشروط بر اینکه انجام آن بر عهده مردم نباشد و زور ندهد. مردم بین گزینه های نامطلوب یکی را ایران تحلیل کنند.

* در مجموع بر اساس شواهد موجود می توان گفت که سیاست فعلی تغییر چندانی نخواهد داشت، با این حال می توان امکان تحول را محک زد و افراد معقول و در عین حال بی تنش را به حضور در ایران تحلیلات تشویق کرد. ایران تحلیلات

* در صورت وجود تمایل برای حضور، علائم لازم داده می شود و در غیر این صورت نتیجه ثبت نام چیزی جز رد صلاحیت و خشونت بیشتر از سوی صندوق نیست.

*اگر با فرض ضعیف علامت لازم برای پذیرش مسابقه داده شود، طبیعتا باید مردم را با تمام قوا به این آزمون سیاسی تاریخی دعوت کرد و طبیعتا مردم زودتر دست به کار خواهند شد.

* اما اگر این مسیر بسته شد، باید منتظر ماند و دید که چه سیاستی در پیش خواهند گرفت و بر اساس آن عمل کرد.

* باید دید آیا به دنبال تیزکردن سیاست یکپارچگی هستند یا با آوردن کاندیدای متعادل به دنبال آرام سازی اوضاع هستند. با توجه به هر یک می توان رفتار و سیاست گذاری کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا