فرهنگ و هنر

تحلیل نموداری غدیس و بررسی عملکرد + جزئیات

در این خبر به تحلیل گرافیکی غدیس و بررسی عملکرد پرداخته شده است.


افق میهنی –

غدیس تولید کننده انواع آب میوه و کنسانتره است که با P/E پیش فروش حدود ۵ معامله می شود. این شرکت در سه ماهه اول سال ۱۴۰۳ حدود ۱۱۰۰ میلیارد تومان فروش داشته که نسبت به سه ماهه اول حدود ۶۸ درصد رشد داشته است. سال ۱۴۰۲. به گفته مدیرعامل در مجمع، شرکت می تواند در تابستان همین فروش را ثبت کند. از طرفی شرکت کنید خرداد با ۱۱۶ میلیارد تومان بیشترین صادرات را در بین شرکت های صنعت خود دارد.

به طور کلی شرکت های مواد غذایی در خرداد در ماه ۱۴۰۳ موفق به فروش ۹۸۱۶ میلیارد تومانی شدند که نسبت به سال قبل ۱۱ درصد افزایش داشته است. اما شرکت های بهپاک، غنوش و غدیس از نظر رشد درآمد نسبت به سال گذشته بهترین ها در گروه خود هستند. در این گزارش به معرفی و بررسی عملکرد و تحلیل فنی شرکت غدیس می پردازیم.

عملکرد شرکت ارزش سهم را نشان می دهد!

این شرکت در دو سال اخیر بیش از ظرفیت معمول خود تولید داشته و در سال مالی ۱۴۰۲ رشد فروش بیش از ۵۷ درصد و رشد سود بیش از ۶۶ درصد داشته است. این شرکت ۱۳ درصد رشد دلاری سودآور و ۷ درصد رشد فروش داشت که ۴۱.۷ میلیون دلار فروش و ۵.۴ میلیون دلار سود (به دلار آزاد) ایجاد کرد.

غدیس در سه ماهه نخست امسال بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان (۶۵۰ میلیارد تومان در مدت مشابه سال گذشته) فروخت که حدود ۷۰ درصد رشد نشان می دهد. غدیس در خرداد ماه موفق به فروش ۴۱۵.۲۲ میلیارد تومانی شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹۰.۹۸ درصد رشد داشت.

نسبت P/E غدیس در شرایط خوبی قرار دارد و برای سرمایه گذاری قابل تامل است.

تحلیل گرافیکی غدیس و سناریوی اشتراک:

همانطور که در نمودار لگاریتمی روزانه مشاهده می شود، از سال ۱۳۸۸ از قله ۱۲۴۰ تومان به ۶۱۰ تومان افت داشته ایم و دیامتریک به صورت نوسانی شکل گرفته است. سپس از آبان ۱۴۰۱ در مدت زمان کوتاهی شاهد رشد شارپ برای سهام بودیم که موج A از الگوی جدید صعودی را تشکیل داد و تا محدوده ۲۱۷۰ پیش رفت. سپس از بهمن در سال ۱۴۰۱، سهم را می بینیم که تحت الگوی قطری یا مثلثی قرار می گیرد که با رنگ مشکی و نارنجی مشخص شده است. اگر قطری و تمام شده باشد، از محدوده ۱۳۲۰، شاهد معکوس شدن روند و شروع موج C هستیم، اما اگر مثلث باشد، لگ D است و افت موقت برای E مثلث خواهد بود. جلوتر باشد



آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا