اخبار اقتصاد ایران

تحویل موقت ۴ دستگاه بازوی بارگیری دریایی در اسکله‌های نفتی مجتمع بندری انزلی

احمد جعفری آرانی سرپرست اداره کل تامین تجهیزات و مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی از طراحی، ساخت، حمل، نصب و راه اندازی چهار بازو بارگیری دریایی با استفاده از توان تولید داخلی در مجتمع بندری انزلی خبر داد.

ایران تحلیل رئیس اداره کل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی از طراحی، ساخت، حمل، نصب و راه اندازی چهار بازو بارگیری با استفاده از توان تولید داخل در مجتمع بندری انزلی خبر. . داد

احمد جعفری آرانی اظهار داشت: با حمایت مدیران ارشد سازمان و در راستای استفاده از ظرفیت و توانمندی کارشناسان داخلی، مراحل ساخت و بهره برداری از این چهار دستگاه بازوی بارگیری دریایی (Fixed Arm loading) با طراحی و نظارت اداره کل تامین تجهیزات و مهندسی سازمان و همکاری معاونت فنی و مهندسی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به ارزش ۷۰۰ هزار یورو در اسکله های نفت دلفین مجتمع بندری انزلی در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی با اشاره به اهمیت و مزیت این دستگاه ها افزود: به منظور تسریع در انتقال فرآورده های نفتی از کشتی به خطوط انتقال و مخازن ذخیره سازی، این دستگاه ها طراحی و به بهره برداری رسید و مکانیزم آن به گونه ای است که از طریق این دستگاه ها می توانند به صورت خودکار و کنترل خطوط لوله انتقال فرآورده های نفتی به منیفولد کشتی متصل شده و امکان بارگیری یا تخلیه با سرعت بالا و مطمئن را فراهم کنند و هر کدام از این دستگاه ها قابلیت تخلیه بار را دارند. یا ۳۰۰ متر مکعب در ساعت بارگیری کنید.

رئیس اداره کل تامین و مهندسی تجهیزات سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: این چهار دستگاه بارگیری ARM با توان و دانش ۱۰۰ درصد داخلی کشور ساخته شده و قابلیت رقابت با برندهای جهانی مانند SVT آلمان را دارد. و … و خاطرنشان کرد: با تکیه بر توان و دانش جوانان ایرانی شاهد صرفه جویی یک میلیون و سیصد هزار یورویی در این طرح بودیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا