اخبار اقتصاد ایران

تحویل کامل پروژه ۲۰۰ واحدی رشت تا پایان سال | برای خبرنگاران دارای فرم «ج» سبز، کارسازی خواهد شد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از تحویل کامل پروژه ۲۰۰ واحدی رشت تا پایان سال خبر داد و افزود: بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در شهر رشت ساخته می شود.

افق میهن، محمدرضا فلاحتگر امروز پنجشنبه ۲۷ مردادماه در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح های نهضت ملی مسکن در شهرستان رشت گفت: ۱۲۳ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در استان گیلان ثبت نام کرده اند. . این تعداد ۲۸ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

وی با بیان اینکه حدود ۱۳ هزار واحد در قالب طرح حمایت شهری در دست ساخت داریم، افزود: طرح حمایت شهری به دو صورت انبوه سازی و گروه سازی اجرا می شود و از ۵ تا ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به ساخت ۶۸۷۴ واحد در شهرستان رشت خاطرنشان کرد: ۴۵۴۰ واحد توسط راه و شهرسازی، ۶۲۴ واحد توسط بنیاد مسکن، ۵۰۰ واحد توسط ستاد اجرایی و ۱۲۱۰ واحد در دست ساخت است. توسط ستاد کل نیروهای مسلح

فلاحتگر با بیان اینکه طرح حمایت شهری شهر رشت در سایت مسکن مهر(جاده لاکان) اجرا می شود، گفت: سایت ۲۰۰ واحدی پیشرفت خوبی دارد و ۶۰ نفر را برای فروش اقساطی به بانک معرفی کردیم که تا هفته دولت تحویل داده می شود.

وی از تحویل کامل پروژه ۲۰۰ واحدی رشت تا پایان سال خبر داد و افزود: این پروژه در قالب ۱۰ بلوک ۲۰ واحدی چهار تا پنج طبقه و زیربنای آب، برق، گاز ساخته شده است. ، فاضلاب و … نیز ارائه می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان همچنین به مکاتبه با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در خصوص ساخت مسکن خبرنگاران در قالب سایتی مجزا اشاره کرد و ادامه داد: با هماهنگی ارشاد استان. ، برای خبرنگاران با فرم سبز “ج” کار می شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران متقاضی باید با راهنمایی استان معرفی شوند، اظهار داشت: در صورت ساخت و ساز توسط شرکت تعاونی خبرنگاران آمادگی داریم برای پروژه های گروه سازندگی زمین اختصاص دهیم.

فلاحتگر با اشاره به صنعتی شدن بالغ بر ۳ هزار و ۸۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن استان تصریح کرد: در این طرح ها از روش های جدید و مصالح آماده برای تسریع در روند اجرا استفاده می شود.

وی طرح حمایت از خانواده و جوانان جمعیت را بیش از ۲۸۰۰ متقاضی دانست و اظهار داشت: با درخواست ۱۳۰۰ متقاضی موافقت شده است و به ۶۶۴ خانوار در شهرستان های تولوم شهر، فومن، شفت، زمین اختصاص داده ایم. کیاشهر، منجیل، املش، رودسر و زیباکنار. .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا