بانک و بیمه

تداوم نقش‌آفرینی بانک پارسیان در حوزه درمان کشور

به گزارش ایران تحلیل به نقل از بانک پارسیان، مدیر عامل بانک پارسیان روز یکشنبه ۱۰ در راس هیاتی از مدیران این بانک برای حمایت از حوزه درمانی دیماه از بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان برکت (مرکز تشخیص و درمان جامع سرطان برکت) بازدید کرد. .

کورش پرویزیان در این بازدید مصطفی ضرغامی معاون برنامه ریزی و توسعه، سیامک دوالت معاون امور شعب و پشتیبانی، مسعود پشمچی معاون فناوری های نوین مالی و اطلاعاتی، محمدحسین مهرانی معاون امور بین الملل رئیس جمهور، بهزاد حضور داشتند. خواجه نصیری، معاون حقوقی و وصول بدهی، محمدرضا فقیری، معاون اعتباری و بانکی. اسماعیل سیرانی رئیس روابط عمومی، فرشاد جهاندیده مدیر امور شعب و محمدرضا اقبالی مدیر پشتیبانی وی را همراهی می کردند.

در این بازدید صابر احتشامی مدیر مرکز به تشریح فعالیت ها و دستاوردهای این مرکز پرداخت.

مدیرعامل بانک پارسیان و هیئت همراه نیز در نشستی با مدیران بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان برکت ضمن شنیدن انتظارات و آرزوهای آنان، راهکارهای ارتقای سطح همکاری و تعامل فی مابین را بررسی کردند. وی با اشاره به مشارکت فعال بانک پارسیان در حوزه درمان، آمادگی این بانک را برای افزایش همکاری در زمینه پرداخت تسهیلات درمان و ارائه کارت اعتباری و استفاده از ظرفیت های بانک زیرمجموعه از جمله؛ بیمه پارسیان گفت که این امر روند ارائه خدمات را تسریع و تسهیل می کند.

هیچ ارزشی ندارد؛ مرکز جامع سرطان برکت یکی از پیشرفته ترین مراکز درمانی سرطان در کشور است که با تکیه بر کادر متخصص و جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات خدمات غربالگری، پیشگیری و درمان سرطان را به بیماران ارجاع دهنده در سراسر کشور ارائه می دهد. انواع دستگاه های شتاب دهنده خطی پیشرفته، دستگاه های سایبرنایف، دستگاه های توموتراپی و دستگاه های شبیه ساز سی تی و بخش های تخصصی مانند تصویربرداری، شیمی درمانی، رادیوتراپی، اتاق عمل، آندوسکوپی، کولونوسکوپی، کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی، ژنتیک، آزمایشگاه و داروسازی در این مرکز وجود دارد. .

باید بگویم؛ از اقدامات ارزنده بانک پارسیان در حوزه درمان می توان به مشارکت در طرح تولید داروهای بیوسیمار موثر در درمان انواع بیماری های صعب العلاج مانند سرطان، بیماری های ژنتیکی خاص خون مانند ام اس و همچنین درمان ناباروری و تامین مالی بیماران اشاره کرد. ساخت یک بیمارستان مدرن برکت به عنوان مرکز. درمان تخصصی سرطان در زمینه های سلول درمانی، پیوند مغز استخوان و پزشکی هسته ای تشخیصی.

همچنین تامین مالی و تجهیز مراکز درمانی، اعطای تسهیلات به شرکت های دارویی، مشارکت در طرح تولید واکسن کرونا، تاسیس صندوق سرمایه گذاری خیریه لوتوس رویان با همکاری پژوهشگاه رویان و بنیاد برکت با هدف ترویج تحقیقات و تولید داروها از جمله سرطان، دیابت، ناباروری و ام اس را پشتیبانی می کنند. اقدامات این بانک در این حوزه نشان از جایگاه ویژه حمایتی این بانک در حوزه بهداشت و درمان کشور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا