ترندهای روز

ترافیک پرحجم در ۱۰ جاده کشور

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک نیمه سنگین در ۱۰ محور مواصلاتی کشور خبر داد.

ترافیک سنگین در 10 جاده کشور

سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به وضعیت ترافیکی راه های کشور گفت: بر اساس گزارش های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راه در سراسر کشور، هم اکنون در محور شمال به جنوب چالوس حدفاصل ماسال تا مجلار حدفاصل مکرود. و انارک و بین ولی آباد و هریجان و مسیر جنوب به شمال بین پل زنگوله و سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین است. همچنین در آزادراه تهران – شمال در محدوده های تونل ۱۸ و تونل البرز ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

وی افزود: تردد در مسیر جنوب به شمال محور هراز محدوده تی چلاو و کلارد و مسیر شمال به جنوب حد فاصل کلارد، سه راه چلاو و حدفاصل گزانک تا آب اسک نیز ترافیک سنگین است. .

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فرجا ادامه داد: در آزادراه رشت – قزوین در محدوده پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار و آزادراه قزوین – رشت حدفاصل علی آباد و آزادراه قزوین – رشت ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. ورودی شهر رودبار در این محور نیز بارش باران گزارش شده است

شیرانی گفت: در آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران در محدوده جاجرود و در مسیر برگشت محور فیروزکوه در محدوده دماوند ترافیک نیمه سنگین وجود دارد.

وی افزود: همچنین در آزادراه قم – تهران در محدوده وهان آباد، آزادراه قزوین – کرج حدفاصل حصارک تا گشالهر و بین مهرویلا و پل کلک و محور تهران – پاکدشت در محدوده خوارشهر ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی مناطق ادامه داد: در برخی مناطق استان گیلان بارش باران گزارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا