ترندهای روز

ترافیک ۴ کیلومتری خودروها در آزادراه تهران-شمال

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در عین حال تعطیلی چند روزه هفته آینده شرایط را برای افزایش سفرهای جاده ای مهیا کرده است چرا که هفته گذشته دریافت عوارض آزادراه تهران – شمال با کارت بانکی باعث ایجاد صف ۴ کیلومتری خودروها شد.

4 کیلومتر تردد خودروها در آزادراه تهران - شمال

معاون ساخت و توسعه آزادراه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در پایان تیرماه امسال از اختصاص ۹۰۰ میلیارد تومان از محل تولید دارایی ها به قطعه هفتم آزادراه اصفهان – شیراز خبر داد و گفت: : اخذ عوارض از ۲۵ آزادراه از ۲۹ آزادراه کشور به صورت الکترونیکی انجام می شود. انجام می شود

محمود ملازینل افزود: اخذ عوارض الکترونیکی در وضعیت مطلوبی قرار دارد اما چالش های موجود ممکن است شرکت های سرمایه گذار در ساخت آزادراه ها را مجبور به عدم اجرای عوارض الکترونیکی کند.

آزادراه تهران – شمال یکی از آزادراه هایی است که امکان پرداخت الکترونیکی عوارض در آن وجود دارد.

این در حالی است که هفته گذشته (چهارشنبه) مردم به دلیل پرداخت عوارض از طریق کارت های بانکی با صف بیش از ۴ کیلومتر در آزادراه مذکور ساعت ها معطل شدند.

یکی از مسافرانی که از آزادراه تهران – شمال سفر کرده بود در این باره به تسنیم گفت: چهارشنبه گذشته در مسیر تهران به شمال در ورودی آزادراه تهران – شمال با ترافیک بسیار سنگینی مواجه شدیم.

وی ادامه داد: این تردد حدود ۴ کیلومتر بوده است. دلیل حجم زیادی از این ترافیک، پرداخت عوارض آزادراه ها از طریق کارت های بانکی بوده است. برای این منظور ۶ نفر با دستگاه پوز مثلاً برای کاهش ترافیک بین خودروها عوارض دریافت می کردند.

وی گفت: مشخص نیست چرا مردم در قسمت هایی از آزادراه تهران – شمال از طریق کارت های بانکی از مردم پول دریافت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا