اقتصاد جهان

ترامپ: آمریکا “پایتخت جهانی رمز ارزها” خواهد شد

به گزارش خبرگزاری افق میهن ، دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نقل از راشاتودی در اظهارات خود وعده داد برنامه ای را معرفی خواهد کرد که این کشور را به پایتخت جهانی ارزهای دیجیتال تبدیل کند.

در پستی در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) در روز پنجشنبه، وی ویدئویی را به اشتراک گذاشت و گفت: «امروز بعد از ظهر برنامه خود را برای اطمینان از تبدیل شدن ایالات متحده به پایتخت ارزهای دیجیتال جهان اعلام خواهم کرد.»

«آنها می خواهند تو را خفه کنند. آنها می خواهند شما را از کار بیاندازند. ترامپ در این ویدئو می‌گوید: ما این اجازه را نمی‌دهیم، بدون اینکه منظورش از «آنها» چیست.

این پست شامل پیوندی به یک پروژه مالی غیرمتمرکز به نام World Liberty Financial بود که پسرانش دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ اخیراً آن را تبلیغ کردند.

ترامپ جونیور قبلا گفته بود که این پلتفرم با سیستم بانکداری سنتی رقابت خواهد کرد. کانال تلگرامی این پروژه به سرعت در حال افزایش مشترکین است و از روز پنجشنبه بیش از ۵۳۰۰۰ دنبال کننده دارد.

ترامپ اولین نامزد اصلی ریاست جمهوری ایالات متحده است که کمک های مالی ارزهای دیجیتال را می پذیرد.

ماه گذشته، او یکی از سخنرانان اصلی کنفرانس بیت کوین بود که در آن از شرکت کنندگان خواسته شد تا ۸۴۴۶۰۰ دلار برای رزرو صندلی در یک میز گرد با او بپردازند.

ترامپ تاکید کرد که معتقد است ارزهای دیجیتال برای آینده آمریکا ضروری هستند. ماه گذشته، او قول داد که وقتی به کاخ سفید بازگردد، اطمینان حاصل کند که دولت ایالات متحده هرگز دارایی بیت کوین خود را نمی فروشد و «ذخیره استراتژیک» بیت کوین ایجاد می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا