ترندهای روز

ترامپ دوباره ترور شد اما زنده است!

سرویس مخفی ایالات متحده در حال بررسی گزارشات مربوط به تیراندازی در نزدیکی محل خروج دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواه ریاست جمهوری آمریکا در حال خروج از باشگاه گلف خود در پالم بیچ فلوریدا است.

به گزارش روزنامه نیویورک پست، استیون چونگ، سخنگوی ستاد افق میهناتی ترامپ شامگاه یکشنبه گفت: رئیس جمهور ترامپ پس از شلیک گلوله ها به اطرافش در امان است. در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست.

در واکنش به این خبر، لیندسی گراهام، سناتور جمهوری خواه از گفتگوی خود با ترامپ خبر داد و نوشت: من همین الان با ترامپ صحبت کردم، او خوب کار می کند و مصمم تر از همیشه برای نجات آمریکاست.

دونالد ترامپ جونیور، پسر ارشد ترامپ نیز در شبکه اجتماعی X اعلام کرد و مدعی شد که تیراندازی در زمین گلف ترامپ در فلوریدا رخ داده و یک اسلحه AK47 در میان بوته ها پیدا شده است. به گفته وی، در این رابطه یک مظنون نیز دستگیر شده است.

نیویورک پست همچنین نوشت: ۲ نفر در خارج از زمین گلف بین المللی ترامپ به یکدیگر شلیک کرده اند. به گفته منابع، این دو مرد یکدیگر را هدف قرار داده اند و ترامپ هدف ترور نبوده، تیراندازی در منطقه شناخته شده رخ داده است. تا میزان جرم و جنایت بالایی داشته باشد.

اطلاعات بیشتری از این حادثه در دست نیست.

این تیراندازی تقریبا ۲ ماه پس از ترور ناموفق ترامپ رخ می دهد.

ترامپ ۱۳ ژوئیه (۲۳ تیر) و از یک سوء قصد در طی یک گردهمایی مبارزاتی در باتلر، پنسیلوانیا جان سالم به در برد. متیو کروکس قاتل ناکام ترامپ حداقل ۸ گلوله به سمت او شلیک کرد و با وجود اینکه ترامپ جان سالم به در برد اما یک نفر از بین جمعیت کشته و ۲ نفر دیگر به شدت مجروح شدند و در نهایت کروکس توسط یک تک تیرانداز سرویس مخفی آمریکا کشته شد. کشته شد

هنگامی که ترامپ در حال سخنرانی برای جمعی از هواداران بود، چندین گلوله شلیک شد. گلوله ای به گوش راست این سرمایه دار آمریکایی اصابت کرد و او سریعاً به مرکز درمانی مجاور منتقل شد.

به گفته مقامات آمریکایی، کالبد شکافی مشخص کرد که کروکس در زمان تیراندازی تحت تأثیر الکل یا مواد مخدر غیرقانونی نبوده است و هیچ مدرک معتبری مبنی بر ارتباط وی با یک نهاد خارجی یا همدستی وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا