ترندهای روز

ترامپ روی کامالا هریس کراش دارد!

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

او یک رئیس جمهور سابق است که می خواهد به کاخ سفید بازگردد. از سوی دیگر، او تنها زنی است که در مسیر بازگشت ترامپ به کاخ سفید قرار دارد. آیا عشق می تواند شگفتی واقعی افق میهنات اکتبر باشد؟ ترامپ قطعا اینطور فکر می کند.

ترامپ کامالا هریس را دوست دارد!

ژانر «کمدی رمانتیک» به طور اتفاقی دو آدم کاملا متفاوت را کنار هم قرار می دهد. آنها با یکدیگر می جنگند تا جایی که ناامیدانه عاشق می شوند. اظهارات مکرر دونالد ترامپ مبنی بر اینکه کامالا هریس، معاون رئیس جمهور “زیبا” است، نشان می دهد که ترامپ او را یک زن جذاب می بیند، نه فقط به عنوان رقیب سرسخت خود. به نظر می رسد با اشاره به سخنان سال ها پیش ترامپ در مورد دخترش ایوانکا مبنی بر اینکه «اگر ایوانکا دختر من نبود، شاید با او قرار می گذاشتم»، می توان این پیام را از او دریافت کرد که «اگر کامالا حریف من نبود، شاید با او داشتم قرار ملاقات می گذاشتم.”

خانه ۵۰ متری در برج غرب تهران (فقط ۷۰۰ تومان پیش پرداخت)

مشاوره رایگان

به گزارش دیلی بیست، در اینجا شش نکته برای حمایت از این فرضیه وجود دارد که ترامپ به کامالا هریس علاقه دارد، به این معنی که او به او علاقه مند است، اما آن را نمی داند یا وانمود می کند که ندارد:

۱- ترامپ سابقه جستجوی عشق ممنوع را دارد

ترامپ با تابوهای جنسی بیگانه نیست. او زمانی که هنوز با همسر اولش ایوانا زندگی می کرد با همسر دومش مارلا میپلز رابطه نامشروع داشت. وقتی همسر سوم او ملانیا آمد، مشخص شد که ترامپ ماه ها پس از زایمان، ستاره فیلم های غیراخلاقی، استورمی دنیلز را برای شام به سوئیت هتل خود دعوت کرده است. چنین سبک زندگی باعث می شود ترامپ به خود اجازه دهد که جذب هریس شود و موقعیت خطرناکی ایجاد کند!

ترامپ بیشتر با تجاوز و آزار جنسی در دادگاه رها شده است، اما نه همیشه. جین کارول، روزنامه نگار و نویسنده، از ترامپ به دلیل آزار جنسی شکایت کرد و در این پرونده پیروز شد. همچنین، اف‌بی‌آی سندی به دست آورد که حاوی ضبطی از ترامپ و وکیلش بود که به یک مدل زن، کارن مک‌دوگال، پول می‌دادند تا رابطه جنسی ترامپ با او را فاش نکند. این سند شامل صوت گفتگوی ترامپ با وکیلش کوهن بود که در جریان حمله اف بی آی به خانه کوهن ضبط شده بود. او همچنین در فایل صوتی فاش شده به توانایی خود در جذب زنان افتخار می کند.

۲- ترامپ ممکن است احساس تنهایی کند

ملانیا در آخرین لحظه در آخرین شب کنگره ملی جمهوری خواهان ظاهر شد. ترامپ وقتی به کنار همسرش رفت، با تعجب رفتار کرد. دونالد ترامپ از دیدن همسرش ملانیا در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان واقعاً متعجب به نظر می رسید. ملانیا به ترامپ اجازه داد گونه او را ببوسد. او اما در پاسخ ترامپ را نبوسید. روابط سرد نشان می دهد که ترامپ و ملانیا زمان زیادی را با هم نمی گذرانند. علاوه بر دور ماندن ملانیا از کمپین افق میهناتی ترامپ، «ایوانکا» و «هوپ هیکس»، دستیار سابق ترامپ نیز او را در کمپین افق میهناتی رها کرده اند. اگرچه ترامپ جایگزینی برای معاون مدیر ارتباطات ستاد افق میهناتی خود، مارگوت مارتین پیدا کرده است، اما او هنوز چند زن خوب در تیم خود ندارد. با چنین شرایطی این احتمال وجود دارد که ترامپ در خلوت خود به هریس نگاه کند.

ترامپ در مصاحبه ای با ایلان ماسک در ایکس اعتراف کرد که مجذوب روی جلد مجله تایم با تصویر کامالا هریس شده است. او گفت: کامالا زیباترین بازیگر زن تاریخ بود. او گفت: “در واقع، کامالا بسیار شبیه ملانیا بانوی اول ما بود.”

یا از مقایسه این دو زن با یکدیگر می توان به این جمله ناخودآگاه ترامپ پی برد: «اصلا با من دعوا نکن، با من باش و با من حکومت کن».

۳- ترفند توهین به زن مورد علاقه

یک ترفند قدیمی مردان را به توهین به زنانی که جذب آنها می شوند تشویق می کند. این ترفند مبتنی بر این استدلال است که طعمه احساس ناامنی یک زن باعث می شود که او برای جلب رضایت یک مرد تلاش بیشتری کند. ترامپ به شدت به هریس توهین کرده، در حالی که در مقایسه هیلاری کلینتون و جو بایدن را نادیده گرفته است. با این حال، ترامپ توهین جدیدی به راه انداخته است: او دو بار اصرار داشت که از هریس “بهتر به نظر می رسد”.

این عجیب است زیرا مردان و زنان به ندرت برای جذابیت با یکدیگر رقابت می کنند. با این حال، ترامپ ممکن است امیدوار باشد که چنین نظراتی هریس را وادار کند که بگوید “او بهتر از من نیست”، اما او در واقع دیوانه ترامپ خواهد بود و همچنین از نظر فیزیکی در ژانر رام کام به ترامپ فکر خواهد کرد.

۴- ترامپ سابقه دوستی و رابطه با زنان غیر سفیدپوست دارد

با توجه به استقبال ترامپ از ناسیونالیسم سفیدپوست، عجیب به نظر می رسد که او با یک زن رنگین پوست قرار بگذارد. با این حال، این واقعیت همچنان باقی است که در اواخر دهه ۱۹۹۰، ترامپ یک رابطه دو ساله با کارا یانگ، مدل سابق مو مشکی و دو نژادی داشت. جوان سپس با میلیاردر کشتیرانی پیتر جورجیوپولوس ازدواج کرد.

رابطه هریس با ویلی براون

ترامپ دوست دارد به همه یادآوری کند که هریس با شهردار سانفرانسیسکو، گیلی براون، قرار ملاقات داشت. این اخبار قدیمی است، پس چرا ترامپ دوست دارد آن را مطرح کند، مگر اینکه بتوانیم نتیجه بگیریم که او دوست دارد به خود یادآوری کند که هریس زمانی برای قرار ملاقات با مردان مسن تر و قدرتمندتر آماده بود، به این معنی که خود ترامپ این شانس را داشت. یک روز با هریس قرار ملاقات دارد.

۶- ترامپ ستاره ها را تعقیب می کند

در مصاحبه ای در سال ۱۹۹۷، هاوارد استرن، مجری رادیو و تلویزیون، ترامپ را تحت فشار قرار داد تا پاسخ دهد که آیا می توانست شاهزاده دایانا را به عنوان یک توسعه دهنده املاک و مستغلات برجسته جلب کند یا خیر. ترامپ پاسخ داد: فکر می کنم بتوانم. بیچاره دیانا که اون موقع در موردش تو تابوت میگفتن!

ترامپ سابقه طولانی در روابط عاشقانه با افراد مشهور از جمله سلما هایک بازیگر و مدل و کندیس برگن بازیگر دارد. حتی در بین مردان نیز دوست دارد با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه دوستی نزدیک داشته باشد زیرا او را مردی قدرتمند می داند.

در حال حاضر هریس یک ستاره محسوب می شود. در خاتمه می توان گفت که ترامپ قطعا عاشق زنی سبزه با چهره ای زیبا و با قدرت یک ستاره است، زنی که به نظر می رسد از مردان مسن نیز خوشش بیاید! پس چگونه می توانیم همه چیزهای وحشتناکی را که هریس در مورد “کلاهبردار”، “بزدل” و “فریبکار” بودن ترامپ می گوید را درک کنیم؟ در کمدی عاشقانه این حرف ها فقط عشوه گرانه است و می گویند طرف مقابل را جذب می کند!

آینده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا