ترندهای روز

ترامپ: پس از بایدن نوبت شکست دادن هریس دروغگو است

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین گردهمایی مبارزاتی خود پس از اعلام خروج بایدن که در شارلوت کارولینای شمالی برگزار شد، گفت سه روز پیش جو بایدن بدترین رئیس جمهور تاریخ را شکست دادیم. آمریکا و تاکید کرد: اکنون زمان شکست است. دن کامالا هریس، دروغگو، ناتوان ترین و افراطی ترین معاون رئیس جمهور در تاریخ آمریکاست.

ترامپ با اشاره به سوء قصد نافرجامش گفت: قرار بود بعد از تیراندازی خوب باشم، اما وقتی با این افراد بسیار خطرناک سر و کار دارید، واقعا نمی توانید خیلی خوب باشید، بنابراین اگر شما طرفداران این کار را نکنید. توجه داشته باش که من خوبم.” نخواهم بود.

او در طول سخنرانی خود، هریس را هدف حملات خود قرار داد و بارها و بارها عمداً نام کوچک خود را اشتباه تلفظ کرد و در مقطعی معاون رئیس جمهور ایالات متحده را به دلیل رد شدن در آزمون وکالت در اولین تلاش خود مورد تمسخر قرار داد. کرد.پ

ترامپ: بعد از بایدن، زمان شکست هریس دروغگو فرا رسیده است

به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، ترامپ سپس با یادآوری اینکه هریس قبلاً دادستان سانفرانسیسکو بود، گفت: هریس اوضاع آن شهر را خراب کرد. سانفرانسیسکو ۲۰ سال پیش بزرگترین شهر کشور ما بود، اما امروزه دیگر قابل سکونت نیست.

رئیس جمهور سابق آمریکا همچنین با اشاره به اینکه بایدن وظیفه رسیدگی به عوامل مهاجرت از گواتمالا، هندوراس و السالوادور را به هریس سپرده است، خاطرنشان کرد: همه ما نتیجه ماموریت هریس را در مرزهای جنوبی آمریکا می بینیم. بنابراین هرگز نباید کسی را در جایگاهی مقصر بدانیم که معاون رئیس جمهور چنین سابقه ای از خود برجای گذاشته است، او به او اعتماد کرده و اجازه داده تا رئیس جمهور کشورمان شود.

وی در ادامه سخنان خود به سخنان همیشگی هریس اشاره کرد و گفت: او مرتب می گوید من دادستان هستم و او (ترامپ) مجرم محکوم است، این جمله شعار تبلیغات افق میهناتی هریس است اما من نمی گویم. فکر کنید مردم آمریکا این شعار را خواهند خرید.

ترامپ همچنین با طرح این سوال که اگر من در نظرسنجی ها ۱۰ یا ۱۵ امتیاز از هریس پیشی بگیرم، آیا حزب دموکرات نامزد سومی را معرفی می کند، پاسخ داد: در این صورت رهبران حزب دموکرات خواهند گفت که ترامپ این را دارد. یکی را هم می کشد! بهتر است کاندیدای جدید بیاورید!

جو بایدن، رئیس جمهور ۸۱ ساله ایالات متحده، سرانجام پس از بحث های فراوان در مورد نامزدی خود در افق میهنات ۵ نوامبر سال جاری (۲۰۲۴)، برابر با ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۳ و توانایی وی در رقابت با دونالد ترامپ، نامزد جمهوری خواهان در این افق میهنات، روز یکشنبه به وقت محلی از افق میهنات ریاست جمهوری این کشور انصراف داد و از کامالا هریس، نامزد معاون ریاست جمهوری خود، به عنوان نامزد حزب دموکرات حمایت کرد.

آمریکایی ها در روز سه شنبه، ۵ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۵ آبان ۱۴۰۳) برای افق میهن رئیس جمهور بعدی ایالات متحده به پای صندوق های رای بروید. برنده این افق میهنات دوره چهار ساله ریاست جمهوری را از ژانویه ۲۰۲۵ آغاز خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا