اخبار اقتصاد ایران

ترسیم فرصت های هم افزایی نمایندگان مجلس با سازمان منطقه آزاد انزلی

در دوازدهمین جلسه شورای اسلامی، نمایندگان شهرهای صومعه سرا و رشت با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص سازوکارهای هم افزایی بحث و تبادل نظر کردند.

افق میهن، سعید رحمت زاده و مهدی فلاح نماینده مردم شهرستان های صومعه سرا و رشت در دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر با محمد سجاد سیاهکارزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت گفتگو کردند. سازمان منطقه آزاد انزلی در خصوص سازوکارهای هم افزایی. به تبادل نظر پرداختند.

در این جلسه که با حضور معاونان و مدیران سازمان و اعضای دفاتر نمایندگان دو کشور گیلان برگزار شد، طرفین بر لزوم هم افزایی در اجرای قوانین و مقررات مناطق آزاد تاکید کردند.

حداکثرسازی مزیت رقابتی اولین منطقه آزاد شمال کشور در حوزه ترانزیتی و کریدورهای بین المللی عبوری از کشورمان و توسعه روابط اقتصادی با اعضای اتحادیه اقتصادی اوراسیا و دریای خزر با تکیه بر ظرفیت های پارلمانی. دیپلماسی از دیگر موضوعات مورد توافق طرفین بود.

لذا در گزارش دو نماینده فوق و مدیرعامل سازمان، همکاری مجمع نمایندگان استان گیلان برای رفع برخی مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران منطقه و توسعه منطقه آزاد انزلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است سعید رحمت زاده نماینده مردم شهرستان صومعه سرا و عضویت در کمیسیون اقتصادی و مهدی فلاح نماینده مردم شهرستان رشت و عضویت در کمیسیون بهداشت و درمان شورای اسلامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا