ترندهای روز

ترفندهای وایرال شده در شبکه های اجتماعی که واقعاً کار می کنند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

اینترنت پر از ترفندهایی است که زندگی را آسان تر می کند. اما مشکل این است که همه چیز در اینترنت لزوما درست نیست و اگر برخی از آنها را در خانه امتحان کنید، ممکن است نتیجه با آنچه در ویدیو دیدید بسیار متفاوت باشد.

در ادامه در مورد ترفندهایی صحبت خواهیم کرد که از کارایی آنها مطمئن باشید.

۱- با موادی که در خانه دارید یک اسکراب طبیعی لب درست کنید

ترفندهای رسانه های اجتماعی ویروسی که در واقع کار می کنند

اگر لب های شما نیاز به لایه برداری دارد اما نمی خواهید برای خرید محصول خاصی پول خرج کنید، می توانید با مواد طبیعی که در خانه دارید یک اسکراب لب درست کنید. فقط یک توت فرنگی بردارید، سر را ببرید و مقداری شکر روی آن بریزید و ۲ قطره روغن زیتون به آن اضافه کنید. پس از آن، می توانید لب های خود را با این مخلوط مالش دهید. لب های شما نرم می شود و از طعم شیرین آن لذت خواهید برد.

۲- ناخن هایتان را با اسفنج آرایشی فرنچ بزنید

ترفندهای رسانه های اجتماعی ویروسی که در واقع کار می کنند

اگر از تلاش مداوم برای اصلاح ناخن های خود در خانه خسته شده اید، ترفندی داریم که در وقت شما صرفه جویی می کند.

برای اینکه در خانه به راحتی ناخن های خود را فرنچ کنید، باید مقدار کمی از لاک خود را به یک اسفنج آرایشی بزنید و سپس ناخن خود را به همان نقطه فشار دهید. این روند را با تمام ناخن های خود تکرار کنید. بعد از اتمام کار می توانید برای ماندگاری بیشتر از لاک بی رنگ استفاده کنید.

۳- رژگونه و رژ لب طبیعی و مرطوب کننده را در خانه درست کنید

ترفندهای رسانه های اجتماعی ویروسی که در واقع کار می کنند

برای این منظور به ۲ عدد لبو، روغن نارگیل و عسل نیاز دارید. لب ها را مربع برش دهید و همه چیز را در مخلوط کن بریزید و خوب مخلوط کنید. سپس مخلوط به دست آمده را از صافی رد کرده و در ظرفی بریزید. بگذارید کمی بماند و وقتی خشک شد می توانید از آن استفاده کنید.

روغن نارگیل به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست عمل می کند و رنگ زیبایی به لب ها می بخشد.

۴- برای حذف هایلایتر می توانید از آبلیمو استفاده کنید

ترفندهای رسانه های اجتماعی ویروسی که در واقع کار می کنند

اگر قسمت اشتباهی از متن را با هایلایتر جادویی ترسیم کردید، می توانید با یک ترفند ساده آن را پاک کنید. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری آبلیمو و گوش پاک کن است. گوش پاک کن را به آب لیمو آغشته کنید و سپس آن را به ناحیه مورد نظر بکشید. خواهید دید که علامت به طور جادویی ناپدید می شود.

۵- برای باز کردن سینک از جوش شیرین و سرکه استفاده کنید

ترفندهای رسانه های اجتماعی ویروسی که در واقع کار می کنند

اگر سینک شما گرفتگی دارد، حداقل زمانی که به لوله کش دسترسی ندارید، می توانید با این ترفند مشکل خود را حل کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جوش شیرین و سرکه را در یک بطری با هم مخلوط کنید. با این کار واکنشی در داخل بطری رخ می دهد که باعث می شود حجم مخلوط به سرعت افزایش یابد، به همین دلیل باید سر بطری را به سرعت روی سوراخ سینک قرار دهید. هر چه در لوله سینک گیر کرده باشد با این فشار از جای خود خارج می شود و آب دوباره باز می شود.

۶- نوار موی پلاستیکی شل شده را به راحتی به اندازه اصلی خود برگردانید

ترفندهای رسانه های اجتماعی ویروسی که در واقع کار می کنند

اگر یک کش موی پلاستیکی دارید که به قدری کشیده شده است که تقریباً غیرقابل استفاده است، آن را دور نیندازید زیرا ترفندی برای برگرداندن آن به شکل اولیه وجود دارد. کافی است چند ثانیه آن را با سشوار گرم کنید. با این کار اتو موی شما مثل روز اول می شود.

۷- تمام محتویات بسته آب میوه را با این روش بخورید

ترفندهای رسانه های اجتماعی ویروسی که در واقع کار می کنند

اگر از هدر دادن بخشی از محتویات بسته آبمیوه خود خسته شده اید، یک ترفند ساده وجود دارد که با آن می توانید تمام آب میوه خود را به طور کامل بخورید. کافی است نی را داخل پاکت فرو کنید. این به شما امکان می دهد به دورترین نقطه پاکت که معمولاً آب میوه در آن باقی می ماند برسید.

منبع: روزیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا