فناوری

ترور شهید رضی بدلیل عصبانیت اسرائیل از شکست‌های سیاسی، نظامی و امنیتی بود

به گزارش خبرگزاری، به گزارش میهن تجارت، حسین امیر عبداللهان امروز نهم است دی ماه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سید یک راز موسوی از اهالی حسینیه حضرت فاطمه الزهرا (س)س) پادگان ولیعصر برگزار شد، گفت: شهید سید یک راز موسوی یکی از بهترین ها بود و سال ها در تمام سفرهایم به سوریه با او در ارتباط بودم و شاهد بودم که صادقانه و خالصانه برای تامین حداکثری امنیت ملی و منطقه ای در مبارزه با تروریسم و ​​صهیونیسم تلاش کرد.

امیرعبداللهیان می گوید دریغ نکن جهت و راه سید یک راز وی ادامه داد: رژیم جنایتکار صهیونیستی ناجوانمردانه او را ترور کرد اما این ترور یکی از اهداف بود. و ایران نمی خواهد امنیت حداکثری را در منطقه و کشور ما تامین کند نوار کاست بلکه ما در این هستیم جهت مصمم تر خواهد بود.

وی افزود: رژیم صهیونیستی در ۸۰ روز گذشته دو شکست را متحمل شده است. اولین شکست در ۷ مهر بود. در این روز اسرائیل در بعد سیاسی و امنیتی به تمام معنا فروپاشید و دومین شکست در بعد نظامی نیز با مقاومت غزه در ۸۰ روز گذشته فروپاشید.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: اقدام اسرائیل در خصوص سید یک راز او از روی عصبانیت این کار را انجام داد که در شکست های سیاسی، نظامی و امنیتی متوجه شد که این موضوع در دنیا ثبت شده و همه استراتژیست های نظامی بر آن تاکید دارند.

منبع: ایرنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا