ورزشی

ترکیب احتمالی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان

فیفادی مهرماه یکی از سرنوشت سازترین اردوهای تیم ملی فوتبال ایران در راه صعود به جام جهانی محسوب می شود. جایی که امیر قلانویی ۲۷ بازیکن آماده فوتبال ایران را از سراسر جهان در تاشکند جمع کرده است تا ابتدا در ورزشگاه بوندکار به مصاف ازبکستان برود و سپس با قطر به میدان برود.

کادر فنی تیم ملی بدون شک آماده ترین و البته باتجربه ترین بازیکنان را مقابل کاتانچ و ستاره هایش راهی این میدان سخت خواهد کرد.

برای این دیدار ترکیب تیم ملی را می توان به شرح زیر تصور کرد:

* خط دروازه مثل همیشه با بیرانوند
بیرانوند اگرچه روز خوبی را مقابل فولاد خوزستان سپری نکرد اما به نظر نمی رسد پیام نظام یا حسین حسینی در ترکیب تیم ملی از او جلوتر باشند.

* خط دفاع ۴ نفره در غیاب دو ستاره
در حالی که صادق محرمی به عنوان یکی از مهره های مورد علاقه امیر قلانوی همچنان از مصدومیت رها نشده و محمدحسین کنعانی زادگان نیز به دلیل مصدومیت به لیست تیم ملی راه پیدا نکرده است، به نظر میلاد محمدی شانس بیشتری برای حضور در پست دفاع چپ دارد. . پست دفاع میانی به شجاع خلیل زاده و امین حزباوی سپرده خواهد شد و در پست دفاع راست شانس آریا یوسفی برای حضور در ترکیب اصلی با توجه به اینکه او باید با اورونوف برخورد کند بیشتر است.
در پست دفاع مرکزی محمد دانشگر، علی نعمتی و زارع در اختیار کادر فنی هستند و در پست دفاع چپ جلالی رقیب محمدی برای حضور در ترکیب اصلی است.

* خط هافبک سه نفره تیم ملی بدون تغییر غیرمنتظره
در این دیدار مهم شانس سعید عزت اللهی و امید نورافکن برای حضور در پست هافبک دفاعی بیشتر از سایر بازیکنان وسط این تیم است و یک خط جلوتر از آنها سامان قدوس خواهد بود که در آخرین بازی خود برای اتحاد کلبا خوش درخشید. . محمد کریمی، محمد قربانی و محمدجواد حسین نژاد دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی در پست هافبک میانی هستند.

* خط حمله گلزن، سریع و غیرقابل توقف
مهدی قیدی، مهدی طارمی و سردار آزمون سه بازیکنی هستند که شانس بیشتری برای تشکیل مثلث هجومی تیم ملی دارند. محمد محبی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، علی قلی زاده، امیرحسین حسین زاده، امیرحسین حسین زاده و شهریار مغانلو دیگر بازیکنان پست وینگر و مهاجم در اردوی تیم ملی هستند که دست کادر فنی را برای تشکیل تیم ملی باز می کنند. بازیکنان و استفاده از سیستم های مختلف.

ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل ازبکستان:

علیرضا بیرانوند – میلاد محمدی، امین حزباوی، شجاع خلیل زاده، آریا یوسفی، سعید عزت اللهی، امید نورافکن، سامان قدوس، مهدی قیدی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا