ورزشی

تساوی ایران و ازبکستان در نیمه اول

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صالح حردانی، میلاد محمدی، امید نورافکن، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش، مهدی ترابی، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی ازبکستان:

اتکیر یوسفوف، خوسانوف (۱۷ کارت زرد)، رستمجون آشورماتوف، حسین الدین علیکولوف، شیرزد نصرالله، فرخ صفیاف، اوتابک شوکوروف، عادلجان خاموربکف، جلال الدین مشاریپوف، اوستون اورونوف و آلدور شومرودوف.

بازیکنان ایران بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۲ بر اثر اشتباه مدافعان ازبکستان توپ به دست بازیکنان ایران رسید و در ادامه مهدی ترابی صاحب توپ شد و در حالی که قصد نفوذ به محوطه جریمه حریف را داشت با مهار توپ مواجه شد. خمروبکوف و داور اشتباه را باور نکردند. .

بازی در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول به کندی پیش می رفت و هیچ یک از دو تیم فرصت گلزنی نداشتند. در دقیقه ۱۱ کرنر برای ایران ایجاد شد و محمدحسین کنعانی زادگان از روی ارسال میلاد محمدی با ضربه سر توپ را از بالای دروازه ازبکستان به بیرون زد.

در دقیقه ۱۲ روی پاس بلند در عمق کنعانی زادگان، طارمی در محوطه جریمه توپ را به زیبایی مهار کرد اما در مقابل دروازه بان ازبکستان تعادل خود را از دست داد و همین امر باعث شد تا اوتکیر یوسپوف به راحتی توپ را در اختیار بگیرد.

در دقیقه ۱۷ با حرکت زیبای علیرضا جهانبخش توسط بازیکن ازبکستان تکل شد و داور به خوسانوف کارت زرد نشان داد.

امیر قلعه نویی در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی از عملکرد شاگردانش راضی نبود و بارها به آنها اعتراض کرد.

در دقیقه ۱۹ سامان قدوس در بیرون از محوطه جریمه ازبکستان صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه این بازیکن به اندازه کافی قوی نبود و دروازه بان ازبکستان صاحب توپ شد.

تحریک خلیل زاده و فرصت سوزی اورونوف

در دقیقه ۳۲ بر اثر اشتباه شجاع خلیل زاده توپ به اوستون اورونوف رسید و این بازیکن به سمت دروازه ایران دوید و با بیرانوند تک به تک شد و با ضربه زمینی توپ را زد که به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. مرداد بود.

وی در دقیقه ۳۴ با اصرار صالح حردانی از سمت راست به داخل محوطه جریمه ازبکستان نفوذ کرد و توپ را به سردار آزمون رساند که قبل از رسیدن توپ به حسین الدین علیکول اف، مهاجم ایران، توپ را به کرنر فرستاد.

ایران در دقیقه پایانی بازی با اشتباه مدافع ازبکستان در دفع توپ صاحب یک ضربه کرنر شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا