ورزشی

تساوی پرسپولیس با فولاد در نیمه اول

از این روز پرسپولیس تصمیم گرفت در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبانی کند.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مخالفت پرسپولیس با تفکر قبلی

خوان کارلوس گاریدو در حالی که سروش رفیعی را به دلیل محرومیت و مرتضی پورعلیگنجی و امید عالیشاه را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد، برای این بازی تصمیم گرفت از ترکیب زیر استفاده کند:

الکسیس گاندوز، گئورگی گلسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، ایوب المود، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، فرشاد احمدزاده، اوستون اورونوف، وحید امیری و علی علیپور.

در آن سوی زمین، یحیی گل محمدی که با توجه به سال ها سرمربیگری پرسپولیس شناخت کافی از این تیم داشت، تصمیم گرفت بازیکنان زیر را وارد زمین کند:

اتکیر یوسپوف، مجتبی نجاریان، ساسان انصاری، موسی کولیبالی، علی نعمتی، محمدجواد محمدی، احسان پهلوان، محمدرضا سلیمانی (محمد عسکری-۳۰)، محمد عباسی، امیر مسعود سرآبادانی و وحید حیدریه.

شجاعت فولاد و پرسپولیس سپیدی

بازی در حالی آغاز شد که فولادی ها بدون ترس از نام های بزرگ در ترکیب پرسپولیس بازی را تهاجمی آغاز کردند. در دقیقه ۴ تیم انتظار داشت پیام حیدری پنالتی بگیرد اما داور VAR تصمیم حیدری را برای ادامه بازی تایید کرد.

پس از این گل سرعت بالای وحید امیری و اوستون آرونوف در کنار فرشاد احمدزاده باعث شد تا دو موقعیت گلزنی داشته باشند اما یوسپوف با نمایشی خیره کننده مانع از گلزنی سرخپوشان شد.

فولاد در آخرین لحظات این دیدار با ارسال پاس از جناحین سعی در ایجاد خطر داشت که مدافعان بلند قامت پرسپولیس مانع این کار شدند تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا