ورزشی

تساوی کسل کننده در آزادی؛ ایران صدرنشین باقی ماند

ترکیب تیم ملی ایران:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی زادگان، شجاع خلیل زاده، صالح حردانی (کارت زرد ۸۹)، میلاد محمدی، امید نورافکن (۷۳- محمد قربانی)، سامان قدوس (۸۷- شهریار مغانلو)، علیرضا جهانبخش، مهدی جهانفضل (۸۷) ) ، مهدی طارمی و سردار آزمون.

ترکیب تیم ملی ازبکستان:

اتکیر یوسفوف، خوسانوف (۱۷ کارت زرد)، رستمجون آشورماتوف، حسین الدین علیکولوف، شیرزد نصرالله، فرخ صفیاف، اوتابک شوکوروف (۷۱- عزیزبک امانوف)، عادلجان خاموربکف، جلال الدین ماشاریپوف (۷۱) و اولادین ماشاریپوف (۷۱) (۵۷) – فیض العیف).

بازیکنان ایران بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۲ بر اثر اشتباه مدافعان ازبکستان توپ به دست بازیکنان ایران رسید و در ادامه مهدی ترابی صاحب توپ شد و در حالی که قصد نفوذ به محوطه جریمه حریف را داشت با مهار توپ مواجه شد. خمروبکوف و داور اشتباه را باور نکردند. .

بازی در ۱۰ دقیقه ابتدایی نیمه اول به کندی پیش می رفت و هیچ یک از دو تیم فرصت گلزنی نداشتند. در دقیقه ۱۱ کرنر برای ایران ایجاد شد و محمدحسین کنعانی زادگان از روی ارسال میلاد محمدی با ضربه سر توپ را از بالای دروازه ازبکستان به بیرون زد.

در دقیقه ۱۲ روی پاس بلند در عمق کنعانی زادگان، طارمی در محوطه جریمه توپ را به زیبایی مهار کرد اما در مقابل دروازه بان ازبکستان تعادل خود را از دست داد و همین امر باعث شد تا اوتکیر یوسپوف به راحتی توپ را در اختیار بگیرد.

در دقیقه ۱۷ با حرکت زیبای علیرضا جهانبخش توسط بازیکن ازبکستان تکل شد و داور به خوسانوف کارت زرد نشان داد.

امیر قلعه نویی در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی از عملکرد شاگردانش راضی نبود و بارها به آنها اعتراض کرد.

در دقیقه ۱۹ سامان قدوس در بیرون از محوطه جریمه ازبکستان صاحب موقعیت خوبی شد اما ضربه این بازیکن به اندازه کافی قوی نبود و دروازه بان ازبکستان صاحب توپ شد.

تحریک خلیل زاده و فرصت سوزی اورونوف

در دقیقه ۳۲ بر اثر اشتباه شجاع خلیل زاده توپ به اوستون اورونوف رسید و این بازیکن به سمت دروازه ایران دوید و با بیرانوند تک به تک شد و با ضربه زمینی توپ را زد که به طرز خطرناکی از کنار دروازه به بیرون رفت. مرداد بود.

وی در دقیقه ۳۴ با اصرار صالح حردانی از سمت راست به داخل محوطه جریمه ازبکستان نفوذ کرد و توپ را به سردار آزمون رساند که قبل از رسیدن توپ به حسین الدین علیکول اف، مهاجم ایران، توپ را به کرنر فرستاد.

ایران در دقیقه پایانی بازی با اشتباه مدافع ازبکستان در دفع توپ صاحب یک ضربه کرنر شد.

بازیکنان ازبکستان نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴۶ ضربه محکم شکروف به دست بیرانوند افتاد. پس از آن در دقیقه ۵۰ شوت روی پای شومورودوف از پشت محوطه جریمه دقیق نبود و با اختلاف به بیرون رفت.

بدشانسی اسپات لایت در گلزنی ایران

امید نورافکن در دقیقه ۵۵ صاحب توپ شد و با یک ضربه زیبا دروازه ازبکستان را تهدید کرد اما توپ او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا گلی برای ایران به ثمر نرسد.

جهانبخش تعارف دروازه بان ازبکستان را رد کرد

در دقیقه ۶۲ با اشتباه اتکیر یوسپوف توپ به علیرضا جهانبخش رسید و او بلافاصله توپ را به سردار آزمون داد و این بازیکن توپ را به سمت دروازه فرستاد که با ضربه سر جهانبخش همراه شد و توپ با بی دقتی به گل رسید. توسط هافبک ایرانی بیرون رفت.

تیر دروازه مانع از گلزنی طارمی شد

در دقیقه ۶۷ روی حرکت خوب سردار آزمون توپ در سمت چپ به مهدی تربی رسید و این بازیکن با چشمان باز توپ را به مهدی طارمی داد اما ضربه مهاجم ایرانی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد. نتیجه بازی بدون گل باقی ماند. در ریباند سردار آزمون موفق به مهار توپ نشد و توپ به بیرون رفت.

بازی در نیمه دوم جذابتر از نیمه اول بود اما بازیکنان ایران قدر موقعیت هایی را که به دست آوردند ندانستند.

تساوی خسته کننده ایران مقابل ازبکستان/ شکست میلیاردی

حملات پی در پی ازبکستان به سمت دروازه ایران

ابتدا در دقیقه ۷۶ ضربه ناگهانی علیکولوف از پشت محوطه جریمه توسط بیراناند مهار شد و در ادامه ضربه بی دقت اورونوف از کنار دروازه ایران به بیرون رفت. در ادامه در دقیقه ۷۷ حمله خطرناک ازبکستان نزدیک بود به گل تبدیل شود که پاس اورونوف با ضربه نصراللهوف همراه شد که توپ او با اختلاف کمی از بالای دروازه ایران عبور کرد.

در دقیقه ۸۹ در حالی که اورونوف قصد نفوذ به محوطه جریمه را داشت با تکل صالح حردانی مواجه شد و داور علاوه بر اعلام خطا به سود ازبکستان، به مدافع ایران کارت زرد نشان داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا